آیت الله خاتمی: عقبه تفکرات امثال امجد افشا شود

کد خبر: 1040921

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهیم، عقبه ماجرای آقای امجد را ببینند و در برابرش بایستند.

آیت الله خاتمی: عقبه تفکرات امثال امجد افشا شود

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان آقای امجد گفت: ماجرای امجد قصه یک فرد نیست، داستان یک جریان است، جریانی «ولایت ستیز» که ۱۰۰ درصد به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این جریان با سو استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محور و ستون خیمه انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب که مایه وحدت مردم است آسیب برسانند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه انتظار ما از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور ایستادگی در برابر این برانداز‌ها است گفت: این اتفاقات دقیقاً در ادامه فتنه سال ۸۸ است و اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست. امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد.

وی در پایان ضمن بیان حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) درباره انحراف زبیر توسط پسرش گفت: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها