موسوی لارگانی: سوءمدیریت کشور را فلج کرده

کد خبر: 1042161

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه این روز‌ها برخی افراد به دنبال مذاکره جدید هستند درحالی‌که مسلمان نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

موسوی لارگانی: سوءمدیریت کشور را فلج کرده

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در صورتی که مسئولان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی توجه می‌کردند، قطعاً تحریم‌ها و تهدیدات دشمن هیچ تأثیری نمی‌گذاشت.

وی افزود: متأسفانه کشور در حال حاضر از سوءمدیریت رنج می‌برد و این موضوع کشور را فلج کرده درحالی‌که کشور ما دارای منابع و امکانات بسیار زیادی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی افراد در سخنرانی‌های خود مسائلی درباره فتنه‌گران در گذشته مطرح می‌کردند، اما پس از مدتی همان افراد به دنبال رفع حصر فتنه‌گران هستند که باید به مواضع این افراد توجه شود.

موسوی لارگانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید به دنبال راهکار‌های خنثی کردن تحریم‌ها باشیم، گفت: ایران به تمام تعهدات خود در برجام پایبند بود، اما طرف مقابل با خنده‌های مضحک، تعهدات خود را زیر پا گذاشت.

وی تصریح کرد: متأسفانه این روز‌ها شاهدیم که عده‌ای به دلیل رفتن فردی از آمریکا و آمدن شخص دیگری به کاخ سفید، به دنبال مذاکره جدید هستند، اما این افراد باید به این مسئله توجه داشته باشند که مسلمان نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها