آیت الله جنتی: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کرده بودند

کد خبر: 1042176

دبیر شورای نگهبان گفت: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش از فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که البته با خلق حماسه ۹ دی، طرح‌های آنان ناکام ماند.

آیت الله جنتی: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کرده بودند

خبرگزاری فارس: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۹) در نطق پیش از دستور خود در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علی‌ها گفت: حضرت زهرا (س) آن شخصیت والا و ارزشمند، چنان مظلومانه به شهادت رسیدند که هرچقدر برای ایشان عزاداری کنیم، شاید حق مطلب را ادا نکرده باشیم.

وی افزود: وقتی به تاریخ زندگی انبیاء و اولیاء الهی نگاه می‌کنیم، چنین ظلمی که در حق حضرت زهرا و آل پیغمبر سلام‌الله علیهم اجمعین شد، سابقه نداشته است. طواغیتی که چنین جنایتی را علیه حضرت زهرا (س) انجام دادند در زمان پیامبر جرأت نداشتند و با رحلت ایشان هر کاری خواستند علیه آل پیامبر علیهم‌السلام انجام دادند.

جنتی در ادامه سخنان خود به ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حدود یکسال از آسمانی شدن این شهید عزیز توسط دولت جنایتکار آمریکا گذشت؛ سرداری که یک عمر بی سر و صدا و خالصانه و با مجاهدت، آمریکا و اذنابش را در منطقه زمین‌گیر کرد و نهایتاً خداوند پاداش شهادت در راهش را نصیب او کرد.

وی با بیان اینکه راه حاج قاسم توسط یاران و شاگردان او ادامه دارد، تصریح کرد: سردار سلیمانی راه را درست تشخیص داده بود که امیدواریم خداوند متعال نیز ما را در راه این شهید بزرگوار، ثابت قدم نگه دارد.

دبیر شورای نگهبان در ادامه، ۹ دی ماه را یوم‌الله خواند و در تشریح علل شکل‌گیری این پدیده مهم خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش از فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که البته با نصرت الهی، با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، حماسه ۹ دی خلق شد و طرح‌های دشمنان ناکام ماند.

وی مسئولان دولت، مجلس و سایر دستگاه‌های نظام را به خدمت هرچه بیشتر به مردم توصیه و تأکید کرد: خداوند به مردم ما خیر بدهد که با هوشیاری همه توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و در این ۴۰ سال همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند؛ بنابراین هرچه می‌توانیم باید به این مردم خدمت کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها