پبش بینی محسن رضایی درباره زمان روی کار آمدن بایدن

کد خبر: 1043972

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران با موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد سیلی محکمی به امریکایی‌ها زد که از بعد از جنگ جهانی دوم تا آن تاریخ هیچ کشوری نتوانسته بود به امریکایی‌ها ضربه‌ای بزند و رهبری در همان زمان فرمودند انتقام سخت آغاز شد.

پبش بینی محسن رضایی درباره زمان روی کار آمدن بایدن

خبرگزاری فارس: محسن رضایی عصر امروز در جمع اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اظهار کرد: ایران اسلامی وارد دهه جدید و متفاوتی شده است و این اولین دهه از گام دوم انقلاب است که اتفاقات خاصی در دو سال اول آن افتاده است و باید بدانیم که در این روزها باید به دنبال چه چیزهایی باشیم.

وی افزود: باید پیش از حوادث ما حرکت کنیم چرا که اگر به دنبال پیش آمدن حوادث باشیم دیگران بر ما حکومت می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حوادثی که شاهد بوده‌ایم نشان می‌دهد که تحول بزرگی در راه است مانند مبارزه با فساد که در اوایل کسی آن را جدی نمی‌گرفت اما امروز همه می‌بینند که جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد و با مفسدان برخورد می‌کند.

رضایی یادآور شد: بعد از این رویداد اتفاق مهم دیگری افتاد و قهرمان ملی ایران را شهید کردند که بعثت بزرگی به راه افتاد به گونه‌ای که از بعد از انقلاب همچین اتفاقی نیافتاده بود و همه در صحنه محکومیت این جنایت حضور یافتند.

وی بیان کرد: بعد از این حادثه مردم ما یک مجلس انقلابی و جوان را انتخاب کردند و در کنار این مسایل نیز در سطح منطقه جمهوری اسلامی با موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد سیلی محکمی به امریکایی‌ها زد که از بعد از جنگ جهانی دوم تا آن تاریخ هیچ کشوری نتوانسته بود به امریکایی‌ها ضربه‌ای بزند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همان زمان رهبر فرمودند انتقام سخت آغاز شد و در کنار آن تحریم‌های شدید دولت امریکا بر ایران اجرا شد و شدیدترین تحریم اقتصادی کل دنیا اعمال شد.

رضایی اظهار کرد: وقتی حوادث این دو سال را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که چه اتفاقات بزرگی افتاده چند کشور منطقه با ائتلاف با امریکا و اسراییل اعلام می‌کنند که قصد حمله به ایران را دارند.

وی افزود: گام دوم انقلاب را آغاز کرده‌ایم و باید در آن تحولات جدید رقم بخورد و نحوه اداره کشور تغییر کند و پیش‌بینی می‌شود که با آمدن بایدن هم تمام مشکلات حل نمی‌شود چرا که نمی‌توان تحریم‌ها را به روز اول باز گرداند و به برجام بازگشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر باید توجیهی برای بازگشت به برجام باشد امریکایی‌ها انتظار دارند شرایط جدید را قبول کنیم مانند اینکه موشک بالای ۵۰۰ کیلومتر نداشته باشیم و یا از منطقه خارج شویم که با این کار عملا هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند.

رضایی یادآور شد: تشکیل داعش توسط امریکایی‌ها برنامه‌ای سازمان یافته به راه انداخت تا با نام اسلام جنایات بزرگی انجام دهند و با همین کارها نیز شاهد اسلام هراسی در جهان بودیم.

وی بیان کرد: اگر دولت آینده یک دولت موفق و باهوش نباشد نمی‌توان با وجود تحریم‌ها باز هم مشکلات را رفع کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی ۱۰ سال آینده نسل اول و دوم انقلاب کنار می‌روند و دیگر قدرت مدیریت در کشور را نخواهند داشت و باید نسل سوم پای کار بیایند و اما مهمترین مسئله این است که آیا می‌توانند کشور را اداره کنند و امروز ۸ سال فرصت داریم که تجربیات را به این نسل انتقال دهیم.

رضایی اظهار کرد: نیاز به دولتی داریم که بتواند ایران را از ۲۰ سالی که عقب افتاده به جلو بکشد و نیاز است همه دست به دست هم دهند تا نیروهای انقلابی پای کار بیایند و دولت آینده را تشکیل دهند.

وی افزود: دولت آینده باید از همه نیروهای انقلابی تشکیل شود تا دیگر شاهد کارشکنی عده‌ای دیگر نباشیم و با این کار شاهد برون‌رفت از بسیاری از بحران‌ها مانند ‌مشکلات اقتصادی می‌شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر به همین کردستان نگاه کنیم یک قطعه طلا را می‌بینیم که کوه‌ها، معادن، طبیعت و جوانان بسیاری دارد که فضا برای ایفای نقش می‌خواهند و اگر این ظرفیت‌ها شکوفا شوند دیگر معضل بیکاری نخواهیم داشت.

رضایی یادآور شد: از بعد از انقلاب تحریم داشته‌ایم، بیکاری و تورم و کاهش ارزش پول ملی داشته‌ایم و این مسایل به افراد و دولت‌ها ربطی ندارد بلکه به نحوه مدیریت کشور بستگی دارد و امروز اگر می‌گوییم که دولت باید تغییر کند منظورمان نحوه مدیریت است نه افراد، چرا که تغییر فرد با همان تفکر گذشته تغییری ایجاد نمی‌کند.

وی بیان کرد: امروز نیاز به یک اداره بزرگ برای مدیریت کشور هستیم که همه در آن حضور داشته باشند و موج دومی به راه بیاندازند و این با نیروهای انقلابی مهیا می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید سه قوه دست در دست هم داشته باشند و هر سه نیز در امتداد رهبری باشند تا فرصت‌ها را بر تهدیدات تحریم غلبه دهیم و دچار آسیب‌های بیشتر نشویم.

رضایی اظهار کرد: از فعالان سیاسی استان کردستان انتطار داریم کمک کنند این مقطع حساس انقلاب را پیش ببریم و اگر اخلاص سلیمانی را داشته باشیم پیروزی بزرگی به دست خواهیم آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: اداره کشور نیازمند تحول است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید تحولی در زمینه اداره کشور رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرلشکر محسن رضایی امشب در جلسه دیدار با اساتید دانشگاه استان کردستان که در دانشگاه امام حسین(ع) این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی هم در حیات و هم در جهاد خود کار بزرگی انجام داد.

وی افزود: شهادت حاج قاسم برای ایران عزت آورد و به یک بعثت تبدیل شد و همین باعث اتحاد بین همه اقوام و ادیان در کشور شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در حال حاضر در یک وضعیت تعیین سرنوشت‌ساز قرار داریم و این در حالی است که یا باید دشمن تکلیف ما را روشن کند و یا ما تکلیف را روشن کنیم لذا راه سومی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دهه آینده شرایط ایران سرنوشت‌ساز است و دیگر نمی‌توانیم با شکل گذشته کار و انتخابات برگزار کنیم لذا باید تحولی در زمینه اداره کشور روی دهد.

رضایی بیان کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اتفاق مهم در کشور شروع شده و یکی از مهمترین حوادث گام دوم انقلاب شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنهایی در این جریان برنده‌اند که خودشان پیشگام گام دوم انقلاب باشند.

وی یادآور شد: امکانات ما که عموما زیرساخت‌های نیروی انسانی، کارخانجات و معادن ما و غیره را شامل می‌شود بیکار هستند و ما باید کاری برای نجات این بیکاران فراهم کنیم.

رضایی با بیان این که در اداره کشور و انتخابات نیاز به برنامه جدید و خلاقیت داریم، تاکید کرد: اساتید و صاحب‌نظران می‌توانند در سایت نجم نظرات خود را برای اداره بهتر کشور ارائه دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها