کارنامه منفی دولت، اصلاح‌طلبان را در کُمای انتخاباتی فرو برده

کد خبر: 1045924

یک روزنامه اصلاح‌طلب می‌گوید: اصلاح‌طلبان به خاطر کارنامه منفی دولت، در اغما و کمای انتخاباتی فرو رفته‌اند.

کارنامه منفی دولت، اصلاح‌طلبان را در کُمای انتخاباتی فرو برده

یک روزنامه اصلاح‌طلب می‌گوید: اصلاح‌طلبان به خاطر کارنامه منفی دولت، در اغما و کمای انتخاباتی فرو رفته‌اند. روزنامه آرمان می‌نویسد: عملکرد ضعیف و متناقض با شعار‌های پرطمطراق انتخاباتی آقای روحانی در دومین دوره ریاست‌جمهوری ایشان به‌عنوان کاندیدای معرفی شده از سوی جناح اصلاح‌طلب و حمایت طیف‌های مختلف این جناح به انحای گوناگون از ایشان، سبب شد تا نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ۹۸، موفقیت قاطع اصولگرایان را در پی داشته باشد.

این طیف اکنون به قصد پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و نمی‌ورزند و البته چنین انتظاری از ایشان دور از ذهن نیست و نخواهد بود.

اصولگرایان باید آسوده خاطر باشند که بدون مانع‌تراشی، عملکرد و نتایج حمایت اصلاح‌طلبان از آقای روحانی، همان نتایجی را برایشان رقم خواهد زد که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس رقم خورد. آرمان همچنین نوشت: اصلاح‌طلبان برای از اغما و کما درآمدن نیازمند شجاعت در گفتار و عمل هستند و صدالبته نیاز به گذر زمان و واگذاری پاستور به رقیب برای اثبات توانایی‌های مدعایشان بر آنچه که ناتوانایی‌ها و سوءمدیریت دولت، در شرایط تحریم‌های بی‌سابقه بر کشور، از سوی کشور‌های عضو ۵+۱، از آن یاد می‌کنند؛ لذا تنها راه و تاکتیک باقی‌مانده برای اصلاح‌طلبان، برکنار بودن از عرصه، بالاخص در شرایط حاد اقشار مختلف مردم است تا به بازسازی بدنه اصلاح‌طلبان از طریق آموزش هواداران جوان خود بپردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها