پاک‎آیین: بازداشت کاوه افراسیابی نقض حقوق بشر است

کد خبر: 1047051

پاک‎آیین، سفیر پیشین ایران در باکو: دولت قبلی آمریکا حتی در آخرین ساعاتش از خصومت با ملت ایران دست برنداشت و کاوه افراسیابی را بازداشت کرد. این اقدام یک گروگانگیری بوده و مغایر با آزادی بیان و مصداق نقض حقوق بشر است. باید وزرات خارجه و قوه‎قضائیه به موضوع ورود کنند.

پاک‎آیین: بازداشت کاوه افراسیابی نقض حقوق بشر است

فارس: پاک‎آیین، سفیر پیشین ایران در باکو: دولت قبلی آمریکا حتی در آخرین ساعاتش از خصومت با ملت ایران دست برنداشت و کاوه افراسیابی را بازداشت کرد. این اقدام یک گروگانگیری بوده و مغایر با آزادی بیان و مصداق نقض حقوق بشر است. باید وزرات خارجه و قوه‎قضائیه به موضوع ورود کنند.

در همین راستا فؤاد ایزدی، تحلیلگر مسائل بین‎المللی می‎گوید آمریکا در سال‌های گذشته به دروغ ایران را متهم می‎کرد که افراد دوتابعیتی را بدون دلیل زندانی می‌کند، اما الان خودش هر کسی را که با بخشی از مواضع ایران قرابت داشته باشد، زندانی می‎کند. باید این تناقض برجسته شود تا دیگر آمریکا جرأت طرح مباحث حقوق بشری را نداشته باشد.

افراسیابی، مدرس دانشگاه بوستون و تحلیلگر رسانه‌ای است که چند روز پیش دادگستری آمریکا به دلیل حمایت از ایران، وی را «کارمند مخفی حکومت ایران» نامیده و بازداشت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها