غنی نظری:جهانگیری دست‌وپا می‌زند تا خود را از رفتارهای غلط روحانی تبرئه کند

کد خبر: 1048749

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اگر جای جهانگیری بودم سفر استانی را نمی رفتم چون خودش را خراب می کند، افزود: آقای جهانگیری به حد کافی با همان ارز 4200 هزار تومانی‌اش به اقتصاد کشور آتش زد. گرچه آقای جهانگیری گفته «هر کس در این زمینه تخلف کرده باید او را در شهر بچرخاند» اما دیگر کار از کار گذشته است و این حرفها فایده ای ندارد چون آب رفته به جوی باز نمی گردد.

غنی نظری:جهانگیری دست‌وپا می‌زند تا خود را از رفتارهای غلط روحانی تبرئه کند

گروه سیاسی فردا ؛ اسحاق جهانگیری به خوزستان سفر کرد، این سفر در محافل رسانه ای به استارت فعالیت انتخاباتی اسحاق جهانگیری تعبیر شد.

سیدغنی نظری در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره سفر استانی اسحاق جهانگیری گفت: بالاخره فضای انتخاباتی در حال شکل گیری است، همه هم براساس قانون اساسی می توانند به این عرصه ورود کند اما ایراد آنجاست که پول و امکانات بیت المال برای کارهای تبلیغات انتخاباتی به کار گرفته شود، این موضوع را نه فقط آقای جهانگیری بلکه همه کاندیداها باید رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اگر جای جهانگیری بودم این سفرها را نمی رفتم چون خودش را خراب می کند، افزود: آقای جهانگیری به حد کافی با همان ارز 4200 هزار تومانی‌اش به اقتصاد کشور آتش زد. گرچه آقای جهانگیری گفته «هر کس در این زمینه تخلف کرده باید او را در شهر بچرخاند» اما دیگر کار از کار گذشته است و این حرفها فایده ای ندارد چون آب رفته به جوی باز نمی گردد.

نماینده مردم خانقاه با اشاره به شعارهای انتخاباتی اسحاق جهانگیری در سال 96 اظهار کرد: جهانگیری به هیچ کدام از شعارهای خود در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی عمل نکرد.

وی درباره حمایت اصلاح طلبان از جهانگیری بیان کرد: گرچه شاید درباره حمایت از او اصلاح طلبان وحدت نظر نداشته باشند اما درنهایت آنها چاره ای ندارند که پشت سر یک نامزد قرار بگیرند، آن فرد می تواند جهانگیری باشد که سابقه اجرایی و تقنینی دارد، جز جهانگیری کس دیگری را بیاورند حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: البته برخی اصلاح طلبان نام آقای عارف را مطرح می کنند اما او از پیش بازنده است و هیچ جایگاهی در عرصه اجتماعی ندارد. البته درباره اسحاق جهانگیری هم همین وضعیت به چشم می خورد چون او معاون اول رئیس جمهوری است که تنها 2 درصد محبوبیت دارد.

وی با اشاره به اهداف اسحاق جهانگیری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: او دست پا می زند تا از فضای انتخابات بهره گیرد و خود را از رفتارهای غلط روحانی و از تصمیمات اشتباهی که اقتصاد را به نزدیک فروپاشی رساند، تبرئه کند. اینها سال 96 شعار می دادند که اگر رئیسی رئیس جمهور شود دلار می شود 5 هزار تومان، اما خودشان رقم دلار را 30 هزار تومان کردند.

غنی نظری تأکید کرد: هرچند جهانگیری می خواهد خود را برای آینده تطهیر و پاکسازی کند اما جامعه به او رأی نمی دهد چون در زمان دولت های یازدهم و دوازدهم اتفاق خاصی رخ نداد که افکارعمومی را مجاب کند تا همین تفکر در عرصه اجرایی باقی بماند. این صحبت ها و اقدامات پوپولیستی را نیز که درباره حقوق بازنشستگان می خواهند انجام دهند، خودشان می دانند آتش به بیت المال زدن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها