پاسخ جنایت صهیونیست‌ها مقاومت است نه مذاکره

کد خبر: 119461

مذاکره پاسخ قتل و کشتار و جنایت نیست. مقاومت ادامه دارد چون ظلم وجود دارد. مبارزه ادامه خواهد یافت چون مسلمانان و وجدان های آزاد حامی مبارزه هستند.

پاسخ جنایت صهیونیست‌ها مقاومت است نه مذاکره

مسلمانان جهان یک بار دیگر با فریادهای خود پیام حمایت از مقاومت و مبارزه تا آزادسازی قدس را به سرزمین های اشغالی و جهانیان مخابره می کنند. به گزارش سرویس سیاسی «فردا» راهپیمایی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که میراث به جای مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، صحنه ای از قدرت نمایی و خروش مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که همه فریادهای خود علیه ظلم، بی عدالتی و جنایت و تروریسم دولتی را سر دهند.

امسال هم به رسم سال های گذشته خیابان ها و میدان های اصلی ایران زمین مملو از مردان و زنان، جوانان و خردسالان و کهنسالانی خواهد شد، که سال هاست در آرزوی آزادی قدس شریف به خیابان ها می آیند و هر روز نیز تحقق آرزوی خود را نزدیک تر می بینند. پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت دولت و ملت ایران از نهضت مقاومت و مظلومیت مردم سرزمین های اشغالی، این مساله ملی را بدل به یک موضوع اسلامی و جهانی کرده است. اگر تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع جنایات رژیم صهیونیستی یک موضوع ملی و یا مناقشه ای بین اعراب و اسرائیل قلمداد می شد، ولی حال به برکت حمایت های گسترده معنوی جمهوری اسلامی، مساله فلسطین یک موضوع اسلامی و جهانی است . امروز کمتر انسان آزادی خواه و وجدان آزادی وجود دارد که نسبت به ظلم و بی عدالتی در جهان موضع داشته باشد ولی در برابر جنایات سربازان صهیونیستی بی تفاوت باشد. و این حاصل نشده است مگر با توجهات و حمایت ها و بخصوص تلاش های رسانه ها در جمهوری اسلامی. موج حمایتی برخاسته از درون مرزهای ایران اسلامی امروز جهانی شده و سال به سال به تعداد کشورها و شهرهای که راهپیمایی روز قدس در آن برگزار می شود، افزوده شده است. تا همین جای کار، دستاورد بزرگی است که تنها باحضور و حمایت بیشتر می توان آن را حفظ کرد و توسعه داد. اعزام کاروان های صلح و آزادی به سمت غزه و فضای روانی منفی که علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شد، همه گویای این نکته است که تحولات و حوادث سرزمین های اشغالی از طرف رسانه ها و افکار عمومی با همه محدودیت ها، رصد می شود. بی شک موازنه قدرت تبلیغات امروز بیش از هر زمان دیگر به نفع مردم مظلوم فلسطین رقم خورده است. آنچه راهپیمایی امسال را بیشتر در کانون توجهات و اهمیت قرار داده است، همزمانی آن با آغاز مذاکرات رئیس تشکیلات خودگردان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن و با حضور رهبران اردن و مصر است. مسلمانان جهان روز جمعه برای چندمین بار با فریادهای خود به سران عرب یادآور می شوند که مذاکره و گفتگو راه به جایی نمی برد همان گونه که تا کنون نبرده چرا که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ عهد و میثاقی پایبند نیست. ماهیت این رژیم در قتل و کشتار و ترور و جنایت است. به اذعان تاریخ تنها راه موجود در برابر این رژیم مقاومت است. مقاومت و مبارزه از مردم فلسطین و حمایت به هر شکل ممکن از طرف مسلمانان و آزادیخواهان. روز جمعه فریادهای مسلمانان همچون پتکی سنگین بر سر مذاکره کنندگان فرو خواهد آمد که شما را چه می شود. مذاکره پاسخ قتل و کشتار و جنایت نیست. مقاومت ادامه دارد چون ظلم وجود دارد. مبارزه ادامه خواهد یافت چون مسلمانان و وجدان های آزاد حامی مبارزه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها