تغییرات مدیریتی در وزارت صنایع/ موج جدید اقدامات جریان ضد انقلاب علیه نظام/ برکناری رییس فدراسیون جودو/ آغاز فعالیت های انتخاباتی مجلس در کشور

کد خبر: 144005
تغییرات مدیریتی در وزارت صنایع/ موج جدید اقدامات جریان ضد انقلاب علیه نظام/ برکناری رییس فدراسیون جودو/ آغاز فعالیت های انتخاباتی مجلس در کشور

به گزارش «فردا» برخی از اخبار غیر رسمی و منتشر نشده این روزها به شرح ذیل است:

  • شنیده ها حاکی از این است که رحیم مشایی درصدد جابه جایی مدیران صنایع کشور است. بر همین اساس، نعمت الله پوستین دوز‍ -مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا- گزینه مدنظر مشایی برای ارتقاء در این حوزه است.
  • سایت ویکیلیکس در تازه ترین اخبار خود به نقل از یکی از مقامات رژیم صهیونیستی نوشته که ما عرضه حمله به ایران را نداریم و هر آنچه گفته شده ادعایی بیش نبوده است.
  • جریان ضد انقلاب که همواره در صدد ضربه به انقلاب هستند، در تازه ترین اقدام خود خطاب به مردم گفته اند که از پرداخت قبوض گاز خودداری کرده تا بدین ترتیب پیامدهای اجرای هدفمندی یارانه ها بد نشان داده شود. پیش از این نیز در یک دعوت مضحکانه از مردم خواسته شده بود تا در ساعاتی مشخص از شب مردم با روشن کردن وسایل برقی خود به سیتم برق کشور فشار آورده تا نظام با بحران مواجه شود؛ طرحی که هیچگاه اجرایی نشد و باعث روسیاهی این جریان شد.
  • پس از اعلام روز برگزاری انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند سال جاری، جریان های سیاسی کشور درصدد برگزاری جلساتی در هفته جاری جهت رایزنی و انتخاب کاندیداهای واحد برآمده اند.
  • گفته می شود علیرضا امینی رییس فدراسیون جودو به دلیل تخلفات بی شمار در طی یک سال گذشته که در این فدراسیون صورت گرفته است به زودی از سوی سازمان تربیت بدنی برکنار خواهد شد.
  • پس از انتصاب بقایی به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری، تکرار مدل پوتین- مدودف در ایران بار دیگر به اذهان متبادر شد؛ در همین رابطه روز گذشته یکی از روزنامه های عرب زبان چاپ لندن نیز به این موضوع اشاره کرده است.
  • بنا بر اخبار رسیده، آیات القرمزی یکی از شاعران سرشناس بحرینی که چند روز پیش دستگیر شده بود، در یکی از بیمارستان های این کشور به شهادت رسیده است اما تا کنون مقامات بحرینی از اعلام رسمی این خبر خودداری کرده اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها