مقایسه منحرفان با بهشتی برای حفظ نقاب نفاق است

کد خبر: 165552

اصل مقایسه شخصیت‌های وابسته به جریان انحرافی با شهید بهشتی خود یک حرکت انحرافی است و این جریان برای اینکه نقابی که برچهره زده است نیفتد و نفاقش آشکار نشود مدام اینچنین شبیه سازی‌ها را انجام می‌دهد. مقایسه حلقه‌های جریان انحرافی با بزرگان انقلاب حرکت رسوایی است و مردم با دیده مشکوک به این مقایسه‌ها می‌نگرند و اینگونه شبیه سازی‌ها را برای نگه داشتن نقاب نفاق برای این جریان تلقی می‌کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اصل مقایسه شخصیت‌های وابسته به جریان انحرافی با شهید بهشتی را حرکتی انحرافی و رسواکننده دانست و تاکید کرد: این جریان برای اینکه نقابی که برچهره زده است نیفتد و نفاقش آشکار نشود مدام اینچنین شبیه سازی‌هایی را انجام می‌دهد.
«محمد دهقان» در گفت‌و‌گو با «فردا» با اشاره به مقایسه برخی روسای جریان انحرافی با شخصیت‌های انقلابی و برجسته نظام، گفت: مقایسه افرادی که متهم به مفاسد عقیدتی، سیاسی و اقتصادی هستند با هر انسان مومنی قابل گذشت نیست چه برسد به اینکه بخواهند برخی افراد جریان انحرافی را با شخصیت برجسته، فقیه، فیلسوف و سیاستمدار بزرگی چون شهید بهشتی که از یاران امام و بزرگان انقلاب و نظام بوده‌اند مقایسه کنند.
نماینده طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصل مقایسه شخصیت‌های وابسته به جریان انحرافی با شهید رجایی، بهشتی و مختار خود یک حرکت انحرافی است و این جریان برای اینکه نقابی که برچهره زده است نیفتد و نفاقش آشکار نشود مدام اینچنین شبیه سازی‌ها را انجام می‌دهد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه اینگونه رفتار‌ها در بین مردم جایگاهی ندارد، خاطرنشان ساخت: مقایسه حلقه‌های جریان انحرافی با بزرگان انقلاب حرکت رسوایی است و مردم با دیده مشکوک به این مقایسه‌ها می‌نگرند و اینگونه شبیه سازی‌ها را برای نگه داشتن نقاب نفاق برای این جریان تلقی می‌کنند.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از الطاف الهی در سال ۹۰ این بود که در کنار بیداری اسلامی در منطقه یک بیداری و آگاه سازی نیز در درون کشور نسبت به این جریان و نفاق پیچیده صورت گرفت و ماهیت و کج روی جریان انحرافی برای مردم خصوصا نخبگان آشکار شده است.
این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: این جریان باید بداند اگر بخواهد به کج روی‌های خود ادامه دهد و حرکتی در مقابل حرکت انقلابی مردم راه بیندازد توسط مردم از صفحه روزگار محو خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها