فائزه هاشمی: دو سال لندن درس خواندم اما دکترای حقوقم را از دانشگاه آزاد گرفتم!!

کد خبر: 169177

وي در مورد خبری مبنی بر اینکه هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق بین الملل در یکی از دانشگاه‌های لندن است، گفت: شهریور ماه از تز دکترایم در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دفاع کردم و موفق به اخذ مدرک دکترای خود شدم و هم اکنون در هیچ دانشگاهی مشغول تحصیل نیست.

ایلنا :فائزه هاشمی رفسنجانی برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اينكه وی هم اكنون مشغول تحصيل در یکی از دانشگاه‌های لندن است را تکذیب کرد.

وي در مورد خبری مبنی بر اینکه هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق بین الملل در یکی از دانشگاه‌های لندن است، گفت: شهریور ماه از تز دکترایم در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دفاع کردم و موفق به اخذ مدرک دکترای خود شدم و هم اکنون در هیچ دانشگاهی مشغول تحصیل نیستم. وی که هم اکنون استاد واحد پردیس دانشگاه آزاد است، افزود: پیش از این به مدت دو سال در رشته حقوق بشر در مقطع دکتری در لندن تحصیل کردم اما تصمیم گرفتم تحصیلم را در دانشگاه آزاد ادامه دهم و دکتری خود را از این دانشگاه گرفته‌ام، ضمن اینکه دارای دو مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق بشر و حقوق بین الملل هستم و همچنین دو مدرک لیسانس در رشته مدیریت از دانشگاه الزهرا و رشته علوم سیاسی از واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد دارم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها