عذر خواهی رئیس‌جمهور در مجلس

کد خبر: 171601

وی ادامه داد: در زمان معرفی وزیر ورزش رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی عذر‌خواهی کرد و این گونه بیان داشت که وقت با ارزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با یک موضوع گرفته می‌شود.

فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان معرفی وزیر ورزش رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی عذر‌خواهی کرد، گفت: دفاع از حقوق مردم با سیاسی‌کاری ‌محقق نمی‌شود.

مهدی کوچک‌زاده در جلسه سلسه نشست‌های سیاسی انجمن‌های اسلامی دانشگاه پیام‌‌نور مشهد با عنوان « میوه ممنوعه و موضوع واکاوی تقابل ایران و آمریکا» که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام‌نور مشهد برگزار شد اظهار داشت: امروز و اگر تیترهای روزنامه‌ها را نگاهی کنید نمونه جدیدی از سئوال از رئیس جمهوری را می‌بینید که در حال تهیه کردن آن ‌هستند. *سئوال از رئیس‌ جمهور امر پایداری نیست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که مسلم است سئوال از رئیس‌ جمهوری امری پایدار نیست و در این راستا می‌توان گفت طرح سئوال از رئیس‌ جمهوری بهانه‌‌ای برای آن زمان بود. کوچک‌زاده اظهار داشت: در آن زمان 11سئوال برای طرح سئوال ریاست جمهوری مطرح شد که در این راستا در مجلس و در بیان مخالفت و یا موافقت با طرح سئوال از ریاست جمهوری افراد را به چهار گروه می‌توان دسته‌بندی کرد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گروهی از نمایندگان موافقت با طرح سئوال از ریاست جمهوری در آن برهه زمانی را عاملی برای حمله آمریکا به ایران عنوان می‌کردند. وی ادامه داد: همچنین در این راستا گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سئوال از ریاست‌ جمهوری را با توجه به تحریم‌های کنونی دشمن مناسب نمی‌دانستند. کوچک‌زاده به سئولات مطرح شده در طرح ‌سئوال از رئیس‌ جمهور اشاره کرد و گفت: در این راستا یکی از سئولاتی که مطرح شد این بود که چرا وزیر ورزش پس از گذشت چند ماه هنوز معرفی نشده است. وی ادامه داد: در این راستا این گونه عنوان می‌کردند که با معرفی نکردن وزیر ورزش از سوی رئیس‌ جمهوری چند ماه است که جوانان معطل مانده‌اند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهوری در زمان معرفی وزیر ورزش به مجلس شورای اسلامی چهار صفحه را ضمیمه قرار می‌دهد که ‌در این چهار صفحه به دلایل دیر معرفی کردن وزیر ورزش اشاره شد. *عذر خواهی رئیس‌جمهور در مجلس وی ادامه داد: در زمان معرفی وزیر ورزش رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی عذر‌خواهی کرد و این گونه بیان داشت که وقت با ارزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با یک موضوع گرفته می‌شود. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حمایت‌های دولت در ارتباط با برخی از نمایندگانی که به مجلس راه یافتند اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه که مسلم است مخالفت‌های منطقی و اصولی از دولت سبب قوت نظام در راستای رفع مشکلات می‌شود. کوچک زاده افزود: بارها این سئولات نظیر آن که چرا بودجه قطار شهری هنوز محقق نشده است به شک‌های گوناگون مطرح شد و رئیس‌جمهور نیز بارها در مصاحبه‌های تلویزیونی خود به این سئولات پاسخ داده است. وی در ارتباط با اینکه آیا به طرح سئوال از رئیس‌جمهور رای مثبت داده اید یا نه، گفت: من با طرح سئوال از رئیس‌جمهور مخالف بودم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نه به دلیل آن است که بگویم با رئیس جمهوری نسبتی دارم بلکه به این دلیل مخالف بودم که این سئوالات بارها مطرح شده بود و جواب نیز از سوی رئیس جمهور داده شده بود. *دفاع از حقوق مردم با سیاسی‌کاری در دعوا محقق نمی‌شود کوچک‌زاده اظهار داشت: ما با دولت در عرصه دفاع از حقوق مردم هم پیمان شده ایم و بر این اساس باید از حقوق مردم دفاع کنیم که این با سیاسی‌کاری در دعوا محقق نمی‌شود. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این گونه سیاسی‌‍کاری‌ها در مباحث کشور قطعا به نظام و مردم آسیب وارد می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها