عکس/ سردارپابرهنه در عزای‌سیدالشهدا(ع)

کد خبر: 173535

تصویر زیر ، از زیباترین تصاویر ثبت شده از حاج علی ، در سال های دفاع مقدس به شمار می رود. پاهای برهنه ی حاج علی را ببین. این پاهای برهنه ردی عمیق در قلوب همه بسیجیان بر جای گذاشته است.

عکس/ سردارپابرهنه در عزای‌سیدالشهدا(ع)
مشرق: لشکر ده سیدالشهدا(ع) از یگان های خط شکن در سال های دفاع مقدس بود. امروز این لشکر به مرتبه ی سپاه ارتقا یافته است اما هنوز بچه های جنگ ، این یگان را به نام لشکر سیدالشهدا(ع) می شناسند. این لشکر توسط حاج علی موحد دانش پایه گذاری شد ، فرماندهی آن به حاج کاظم رستگار تحویل گردید ، مدتی را با لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه) ادغام شد و سرانجام به دست حاج علی فضلی سپرده شد و به صورت مستقل ، برگ های زرینی را به تاریخ انقلاب اسلامی افزود. حاج علی فضلی ، امروز جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین می باشد . وی از محبوب ترین سرداران سال های دفاع مقدس بوده و امروز نیز نفوذ بی نظیری در میان امت حزب الله دارد.
تصویر زیر ، از زیباترین تصاویر ثبت شده از حاج علی فضلی ، در سال های دفاع مقدس به شمار می رود. پاهای برهنه ی حاج علی را ببین. این پاهای برهنه ردی عمیق در قلوب همه بسیجیان بر جای گذاشته است. سایه اش مستدام.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها