احمدی نژاد به ورامین می رود

کد خبر: 176742

منصوری از دیدار چهره ‌به چهره رئیس جمهور با مردم خبر داد و عنوان کرد: برای دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مردم شهرستان ورامین برنامه‌ریزی شده است.

فارس: رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به استان تهران روز چهارشنبه به ورامین سفر می‌کند.
رئیس جمهور در ادامه دور چهارم از سفرهای استانی به استان تهران روز چهارشنبه به شهرستان ورامین سفر می‌کند.
فرماندار شهرستان ورامین در این ارتباط اظهار داشت: رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی به استان تهران به شهرستان ورامین سفر می‌کند و با حضور در جمع مردم شهیدپرور این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.
محسن منصوری با اشاره به مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به شهرستان ورامین گفت: ‌با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از 97 درصد از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری اجرا شده است و همچنین مصوبات دور دوم سفرهای هیئت دولت با 70 درصد و مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان ورامین 30 درصد پیشرفت داشته است.
وی در ادامه در تشریح اهداف و برنامه‌های سفر هیئت دولت به شهرستان ورامین گفت: بررسی مصوبات سفرهای استانی در سه دوره گذشته و دیدار با مردم شهرستان از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان ورامین است.
منصوری از دیدار چهره ‌به چهره رئیس جمهور با مردم خبر داد و عنوان کرد: برای دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مردم شهرستان ورامین برنامه‌ریزی شده است.
فرماندار شهرستان ورامین همچنین از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از رئیس جمهور خبر داد و گفت: مجموعه شهرستان از آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور برخوردار است و مردم همیشه در صحنه ورامین منتظر ورود رئیس جمهور به این شهرستان هستند.
منصوری با بیان اینکه سفرهای گذشته هیئت دولت به منطقه منشاء برکات برای شهرستان بوده است ابراز امیدواری کرد این سفر نیز دستاوردهای خوبی را برای شهرستان به همراه داشته باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها