اظهار تأسف امام جمعه ورامین از بی تقوایی روزنامه ایران/ تکذیب مصاحبه قلابی

کد خبر: 177674

روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله محمودی: روزنامه ایران در صفحه دوم شماره ۴۹۶۸ خود مورخ اول دی ماه ۹۰ مطلبی سراسر کذب تحت عنوان گفتگوی امام جمعه ورامین به چاپ رسانده است.

پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت: روزنامه ایران در صفحه دوم شماره ۴۹۶۸ خود مورخ اول دی ماه ۹۰ مطلبی سراسر کذب تحت عنوان گفتگوی امام جمعه ورامین به چاپ رسانده است که در ذیل توضیحاتی در مورد آن برای آگاه سازی افکار ارائه می گردد:

متن خبر روزنامه ایران:

تبعیت کامل رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت از رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه شهر ورامین در گفت‌وگو با گفت: به حمدالله دولت در مجموع از رهبر معظم انقلاب تبعیت کامل داشته و به رهبر فرزانه انقلاب ارادت کامل دارند.وی افزود: من شخصاً معتقد به این چیزی که برخی از سیاسیون می‌گویند نیستم و نظر شخصی بنده این است که ممکن است افراد در طول زندگی خود دچار اشتباهاتی شده باشند اما این طور نیست که مدعی بشویم رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت از خط ولایت فقیه منحرف شده باشند.امام جمعه شهر ورامین در ادامه این گفت‌وگو ضمن پرخیر و برکت خواندن سفرهای استانی هیأت دولت به این شهرستان، گفت: به حمدالله در طول سه دوره سفر استانی هیأت دولت به شهر ورامین شاهد فعالیت‌های خوبی در این شهر بودیم و من به شخصه ۸ الی ۹ مورد را دیدم که با تلاش دولتمردان و مسئولان به نتیجه نهایی رسیده‌اند. حجت‌الاسلام محمودی در پایان برای رئیس‌جمهور و تمامی دولتمردان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

جوابیه روابط عمومی دفتر امام جمعه ورامین:

۱-روزنامه ایران هیچگونه گفتگویی با امام جمعه ورامین انجام نداده است و مطلب مذکور اساسا کذب است.

۲-مطالب مندرج در متن مصاحبه ساختگی،کذب بوده و مواضع امام جمعه محترم علیرغم حمایت از رییس جمهور و دولت محترم در مورد جریان فتنه و انحرافی کاملا شفاف است و با اینگونه گفتگوهای ساختگی خدشه دار نخواهد شد.

۳-نمی دانیم روزنامه ایران از واقع گویی چه ضرری دیده که به دروغ پردازی روی آورده است و لذا ضمن تقدیر از کلیه خبرنگاران،رسانه ها و مطبوعات از بی تقوایی رسانه ای روزنامه ایران اظهار تاسف می نماییم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها