خبر رسایی از کاندیدا شدن حسینیان از رشت یا ساری!

کد خبر: 179557

رسایی ادامه داد: روح‌الله حسینیان هم که قبلا اعلام کرده بود برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد، با توجه به درخواست‌های زیادی که از طرف مسوولان و مردم مطرح شد اعلام کرد که برای انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد.

ایسنا :حجت‌الاسلام حمید رسایی از کاندیداتوری «روح‌الله حسینیان» ظرف امروز یا فردا در حوزه انتخابیه رشت یا ساری از طرف جبهه پایداری خبر داد.
این نماینده مجلس در مورد اینکه اعلام شده بود اعضای جبهه پایداری در روز 9 دی برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه اکثر دوستان ما برای روز پنج‌شنبه و جمعه برای سخنرانی و شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی به شهرستان‌ها دعوت شده‌اند، ثبت‌نام اعضای جبهه پایداری جلو افتاد و تعدادی از اعضا در روزهای گذشته ثبت‌نام کرده‌اند. رسایی ادامه داد: روح‌الله حسینیان هم که قبلا اعلام کرده بود برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد، با توجه به درخواست‌های زیادی که از طرف مسوولان و مردم مطرح شد اعلام کرد که برای انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد. وی تاکید کرد: حسینیان که در حال حاضر در سفر استانی است ظرف امروز و فردا در رشت یا ساری و از طرف جبهه پایداری ثبت‌نام خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها