توهین منحرفان به جبهه متحد اصولگرایان در روزنامه ایران

کد خبر: 185101
خبرآنلاین: روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «به احترام مدعیان اصولگرایی ساکت!» نوشت:انگار این کمیته وحدت محافظه کاران بدجوری کفگیرش به ته دیگ خورده و احتمالا تا چند روز دیگه به جون خود دیگ بیفتن و کفشو سوراخ کنن! الان چند ماهه دور هم نشستن و کسی هم جرات نداره بهشون از گل نازکتر بگه، اما باز هم وحدت نمی​کنن! یالا زودت یا وحدت کنین یا ساکت شید!
جدیدا جبهه​های مختلف محافظه​کارا رفتن تو یاسوج که وحدت پیدا کنن اما به وحشت افتادن و احتمالا تصمیم گرفتن از این به بعد اسم کمیته رو بذارن؛ کمیته وحشت! وقتی هم مردم بهشون اعتراض می کنن به جای جواب دادن میگن: لطفا به احترام مدعیان اصولگرایی سکوت کنید! البته نمی دونم اینا به کی میگن سکوت کنید؟، چون حدود 30-40 تا سایت و روزنامه که موجوده همه متعلق به همین محافظه کاراس که خیلی هم سروصدا میکنن! ضمنا هر چی نگاه می کنیم تو این مملکت کسی به اندازه اینا سخنرانی و جلسه و تریبون و ....نداره و نمی​دونم به کی میگن ساکت شید!
این بنده خداها دچار بیماری «خود انشعابی» هستن و احتمالا از هفته بعد شروع کنن به انشعاب زدن! ضمنا قراره مسئولیت هرگونه انشعاب و اختلاف و خود درگیری رو هم بندازن گردن جریان انحرافی مظلوم! مثلا سایت چخان نیوز بنویسه: جریان انحرافی قصد دارد کمیته 7 را از کمیته 8 جدا کنه! تصور کنید اگر این اتفاق بیفته، 2 تا کمیته جدید تشکیل میشه: کمیته 0+7 و کمیته 0+8! البته باز هم فراموش نشه که یک بزرگتر از 8+7 است!من تضمین می کنم اگه اینا رو به کره مریخ هم بفرستن، باز هم با هم وحدت نمی کنن و تقصیر رو میندازن گردن جریان انحرافی مظلوم شمسی!
ضمنا جدیدترین انشعاب های جبهه متحد هم مشخص شد؛ جبهه متحیرین، جبهه متنفرین، جبهه متمکنین(متمولین)، جبهه خالی و ...
ضمنا نمی​دونم اگه اینا خدای ناکرده تو انتخابات رای نیارن، باز هم به احترام اصولگرایی سکوت می​کنن یا اینکه....
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها