انتقادات سعید حدادیان از جبهه پایداری

کد خبر: 186331

آقایانی که مدعی اصولگرایی هستید آیا به اصول خود پایبندید ؟ آقایانی که می گوئید پایداری! ما سابقه تمامی افراد را نگاه می کنیم آیا همه اعضای جبهه پایداری پایدارند و می شود به تمامی آنها گفت پایدار بوده اند؟ یا با محاسبات دیگری برخی افراد در این مجموعه فعالیت می کنند؟

صراط: حاج سعید حدادیان ذاکر اهل بیت (ع) در مراسم زیارت عاشورای پنج شنبه صبح که در محل مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد اظهار داشت: بیداری اسلامی اگر قصد پیروزی دارد باید به دنبال رهبری اسلامی باشد که آن رهبر باید بیدار ، آگاه و هوشیار بوده و آن کسی نیست جز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای .
وی با اشاره به اینکه الان به خوبی می بینیم اشخاصی را که به ایشان اقتدا کرده اند چه اعجازهایی کردند افزود: به عنوان نمونه سید حسن نصر الله و یارانش در جنگ 33 روزه با همین روش پوزه اسرائیل را به خاک مالیدند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، حدادیان با بیان اینکه اصل کار را شهیدان احمدی روشن، علیمحمدی ، شهریاری ، رضایی نژاد و تهرانی مقدم ها انجام می دهند اضافه کرد: بسیاری از جوانان رشید و برومند در این کشور وجود دارند که به حد بالایی از معارف الهی دست پیدا کرده اند و در بستر معنویت برای ارتقای سطوح مختلف در حال فعالیت هستند .
وی خاطر نشان کرد: آنهایی که به این انقلاب اقتدا کردند پیروز خواهند شد چرا که این انقلاب به آل الله و قرآن اقتدا کرده است .
این ذاکر اهل بیت (ع) با ذکر شعار الله اکبر که در زمان انقلاب سر داده می شد اظهار داشت: این الله اکبر ها علیه طاغوت سر داده شد و برکات آن همچنان در مملکت ما جاری است .
حدادیان گفت: ما باید امام رحمت الله را یاد کرده و از خداوند برای اعطای چنین نعمتی تشکر کرده و بعد از آن برای وجود رهبر عزیزمان باید شکر گذاری کنیم چرا که مردم جای خالی آنها را در کشورهای دیگر به خوبی حس کرده اند .
حدادیان در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: برخی از کشورها در بیداری اسلامی قصد داشتند پس از سرنگونی طاغوت، افراد نزدیک به حکومت سقوط شده عهده دار زمام امور شوند اما موفق نشدند چرا که ملتها بیدارند و سیری که دشمن برای انقلاب ایران پیگیری کرد را از یاد نبرده اند . این ذاکر اهل بیت در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه تا کنون تعداد بسیار زیادی از ناوهای امریکایی وارد خلیج فارس شده و این منطقه را ترک کرده اند افزود: هر بار که این ناوها وارد خلیج فارس می شوند نشان می دهد تهدید جدی در کار نیست چرا که به دنبال فرافکنی و شلوغ کاری هستند .
حدادیان پیرامون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که اصلاح طلبان هم اگر شرکت نکنند اتفاقی رخ نمی دهد افزود: به هر گروهی که قصد دارید رای دهید جبهه مقابل را تخریب نکنید و این وظیفه ماست که مراعات شئون علما را بکنیم .
وی با بیان یک تذکر پیرامون اسامی گروههای انتخاباتی خطاب به جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اظهار داشت: این نامی که انتخاب کرده اید باید با خصوصیات فرد فرد افراد حاضر در مجموعه همخوانی داشته باشد .
این ذاکر اهل بیت (ع) اضافه کرد: آقایانی که مدعی اصولگرایی هستید آیا به اصول خود پایبندید ؟
وی خطاب به جبهه متحد اصولگرایان افزود: از رژیم غاصب صهیونیستی با تمام دشمنی هایی که با آن داریم اصولگرا تر وجود ندارد. مردم اسرائیل با اینکه شکی در غلط بودن اصولشان نیست، با تمام قوا بر سر اصول غلط خود مانده اند تنها کشوری که نام آن با نام پیغمبر الهی یکی است همین اسرائیل است . اسامی بسیاری از اهالی آنها هم با اسامی پیغمبرانشان یکی است . با وجود وسعت بسیار کم منطقه ای که این رژیم غاصب از کشور فلسطین اشغال کرده است و وضعیت بسیار خوب مردم آن از نظر مادی، اما پای حرفشان که به غلط تصور می کنند اصول است ایستاده اند . شما تا کجا بر اصولتان که تردیدی در درست بودن اصل آنها نیست پایدارید؟
سعید حدادیان خطاب به جبهه پایداری نیز گفت: آقایانی که می گوئید پایداری! بیایید سابقه تمامی افراد را نگاه می کنیم آیا همه اعضای جبهه پایداری پایدارند و می شود به تمامی آنها گفت پایدار بوده اند؟ یا با محاسبات دیگری برخی افراد در این مجموعه فعالیت می کنند؟ این مداح مشهور تهرانی در پایان خطاب به هر دو جریان جبهه متحد اصولگرایان و گروه پایداری بیان داشت: سابقه پایداری تان را بیاورید تا ببینیم شلمچه کجا بودید؟ وی در آخر تاکید کرد مردم به این امور توجه داشته باشند .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها