مواضع هاشمی رفسنجانی منتشر می شود

کد خبر: 188868

وی افزود: این کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات و در قطع پالتویی در دست انتشار قرار گرفته است. او گفت: این مصاحبه توسط بنده، امیر لعلی و آرش محبی انجام شده است.

مهر: امیر عباس تقی‌پور از انتشار کتاب «صراحت‌نامه» با موضوع گفتگوی وی با آیت‌‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی خبر داد. این کتاب، گفتگوی انتخاب شده جشنواره مطبوعات است که دیروز توانست رتبه سوم جشنواره را در بخش مصاحبه از آن خود کند.
امیر عباس تقی‌پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و برگزیده هجدهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها از انتشار کتاب «صراحت نامه» در قالب گفتگو با آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: در پی انتشار گفتگویی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ماهنامه مدیریت ارتباطات که در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها رتبه سوم بخش مصاحبه را نیز به دست آورد، این گفتگو در قالب کتابی با عنوان «صراحت نامه» منتشر می‌شود .

وی افزود: این کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات و در قطع پالتویی در دست انتشار قرار گرفته است. او گفت: این مصاحبه توسط بنده، امیر لعلی و آرش محبی انجام شده است .

به گفته تقی پور در مقدمه این کتاب اذعان شده است، شرایط خاص بعد از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در خردادماه سال 88 موجب شد مصاحبه ماهنامه مدیریت ارتباطات در تیرماه ۸۹ با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس توأمان مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در آن سال، بازتاب فراوانی در رسانه‌های داخلی و خارجی پیدا کند، چرا که او در این مصاحبه، جملاتی را به زبان آورد که تا قبل از آن به هیچ رسانه‌ای نگفته بود .

به گفته مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، مصاحبه دیگر وی و امیر لعلی با سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در همین ماهنامه منتشر شده بود نیز در قالب کتابی با عنوان «عمق فرهنگی، نگاهی به سیاست‌های فرهنگ دولت دهم» در دست انتشار قرار گرفته است .

تقی پور تأکید کرد: مصاحبه‌هایی که در این ماهنامه منتشر شده و می‌شود فارغ از جهت‌گیری سیاسی خاص و همسو با مرام نشریات مستقل و با هدف ابهام زدایی و افزایش آگاهی مخاطبان صورت می‌گیرد و به همین دلیل است که افکار عمومی هم غالبا نتایج این مصاحبه‌ها را می پذیرد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها