خودزنی جبهه محصولی با انتشار بولتن های تخریبی

کد خبر: 188871

مجتبی رحماندوست، مسئول واحد ایثارگران جبهه متحد اصولگرایان معتقد است: از نقاط قوت لیست جبهه متحد اصولگرایان این است که هنوز که هنوزه شاهد حضور بچه های جنگ در عرصه سیاست هستیم. جبهه متحد اصولگرایان تلاش کرده است از افرادی که در عرصه جنگ حضور داشتند به نحو احسن استفاده کند. این افراد می توانند جهادی گونه، کشور را نجات دهند.

شفاف: حال که در آستانه انتخابات مجلس نهم شاهد تعدد لیست های اصولگرایان هستیم، ملت فهیم ایران نیز به دنبال شناسایی لیست های برتر و افراد اصلح برای انتخاب هستند. در این بین بعضی افراد مصالح نظام را زیر پا گذاشته و با انتشار بولتن های تخریبی علیه دیگران سعی در تبلیغ خود دارند.

مجتبی رحماندوست، از جانبازان سرفراز میهن اسلامی در همین رابطه به خبرنگار شفاف گفت: از نقاط قوت لیست جبهه متحد اصولگرایان این است که هنوز که هنوزه شاهد حضور بچه های جنگ در عرصه سیاست هستیم. جبهه متحد اصولگرایان تلاش کرده است از افرادی که در عرصه جنگ حضور داشتند به نحو احسن استفاده کند. این افراد می توانند جهادی گونه، کشور را نجات دهند. منظور این نیست که جنگ به پا کنند. اما همین مدیران دوران جنگ بودند که در زمان تحریم، توانستند اوضاع کشور را به درستی بررسی کرده و نجات دهنده ما باشند.

وی همچنین در خصوص انتشار بولتن های تخریبی از سوی جبهه محصولی(موسوم به پایداری) علیه جبهه متحد گفت: انتشار اینگونه بولتن ها خلاف مصالح نظام است. این عمل قابل قبول نیست و جز نوعی خودزنی تأثیر دیگری نخواهد داشت. تخریب گروه های سیاسی توسط یکدیگر عملی مذموم است.

رحماندوست همچنین در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: نامزدها باید حقوق دیگران را به رسمیت بشناسند. برای تبلیغات بهتر از تشکل خود را معرفی کنند و راهبردها و خط مشی های خود را توضیح دهند. انتقاد هم اگر علمی باشد، اشکالی ندارد. نامزدها در عین حال که می خواهند دیدگاه دیگران را نقد کنند باید توجه کنند که از بددهنی و تخریب پرهیز کرده و رضایت خدا را در نظر داشته باشند. هر کس آدم باشد، اصول آدمیت را نیز رعایت می کند.

وی در پایان با اشاره به لیست های متعدد اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگرچه تعدد لیست ها مطلوب نبوده است اما حال که این اتفاق افتاده است و اصلاح طلبان هم به صورت مستقل وارد شده و لیست ارائه کرده اند باید هوشیار بود و از این رقابت ها در جهت مثبت استفاده کرد. البته کماکان صحنه رقابت، قابل قبول پیش بینی می شود و چیزی از مشارکت مردم کم نخواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها