تلاش برای کسب آبرو با استفاده از نام اصولگرایان منتقد/ واکنش شدید دو عضو جبهه متحد اصولگرایان به لیست حامیان مشایی

کد خبر: 190701

طبق اخبار واصله این گروه انحرافی با فراخوان به نیروهای عملیاتی‌اش قصد دارد تا با تبلیغات وسیع در آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی به زعم خودشان فضای انتخاباتی مجلس در تهران را به نفع لیست خودشان تغییر داده یا دست کم با ایجاد سردرگمی در میان مردم تا جای ممکن لیست جبهه متحد اصولگرایی را تحت تاثیر قرار دهند.

سرویس سیاسی «فردا»: امروز گروه انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی که خود را «جبهه توحید و عدالت» نامیده است، لیست اصلی‌اش را برای حوزه انتخابیه تهران منتشر کرده است. «جبهه توحید و عدالت» نام بی‌مسمایی است که جریان انحرافی برای خود برگزیده و در بیانیه‌ای که منضم به لیست انتخاباتی‌اش در تهران است با مظلوم نمایی کوشیده تا نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کند. این گروه انحرافی در بیانیه انتخاباتی‌اش با حمله به شورای نگهبان، مدعی شده که برای اولین بار در ایران و جهان! بخش عمده‌ای از حامیان دولت توسط این شورا رد صلاحیت شده‌اند و دولت در مظلومیتی تاریخی قرار گرفته است: «برای اولین بار در تاریخ کشور و جهان با رد صلاحیت‌های گسترده، امکان حضور در رقابت‌ها تقریبا از تمامی حامیان گفتمان دولت مستقر سلب گردیده و این برگ دیگری است در دفتر مظلومیت‌های پایان ناپذیر دولتی که در برابر سیل هجمه‌ها، بنابر مصالح کشور سکوت را برگزیده است.» این گروه انحرافی در ادامه این بیانیه با بازگشتی دوباره به سلوک انتخاباتی پیشین این گروه در تهمت زنی و بحران آفرینی، مدعی شده که همه لیست‌های موجود درگیر «تعاملات نادرست باندهای قدرت، ثروت و قبیله گرایی» هستند. اما نکته جالب این اعلام وجود انتخاباتی آنجا است که به معرفی لیست ۳۰ نفره این گروه در تهران اختصاص دارد. در این لیست ۳۰ نفره که پر از افرادی کمتر شناخته شده و با سابقه نا‌معلومند، تعدادی از افراد لیست جبهه متحد اصولگرایی مانند حداد عادل و مظفر و امین زاده و انصاریان نیز قرار گرفته‌اند تا این گروه انحرافی به خیال خود از اقبالی که به این افراد در لیست جبهه متحد می‌شود به نفع خود و گروه‌شان بهره برداری کنند. طبق اخبار واصله این گروه انحرافی با فراخوان به نیروهای عملیاتی‌اش قصد دارد تا با تبلیغات وسیع در آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی به زعم خودشان فضای انتخاباتی مجلس در تهران را به نفع لیست خودشان تغییر داده یا دست کم با ایجاد سردرگمی در میان مردم تا جای ممکن لیست جبهه متحد اصولگرایی را تحت تاثیر قرار دهند. پس از اعلام این لیست تمامی افرادی که از جبهه متحد در این لیست انحرافی قرار گرفته‌اند، حضورشان را در این لیست به شدت تکذیب کرده و آن را آخرین دست و پا زدن‌های جریان انحرافی برای ماندن در فضای سیاسی کشور ارزیابی کرده‌اند. بی‌شک حضور و مشارکت حماسی مردم در روز ۱۲ اسفند و حمایت از اصولگرایان متحد سبب خواهد شد این گروه انحرافی بار دیگر طعم تند سیلی ملت را بچشد.
تكذيب حضور اعضاي جبهه متحد در ليست منحرفان
در پی انتشار لیست انتخاباتی از سوی جبهه توحید و عدالت منتسب به جریان انحرافی و آوردن نام عده‌ای از نامزدهای جبهه متحد اصولگران در این لیست، دو تن از کاندیدا‌ها در گفتگو با «فردا»، حضور خود در این لیست را تکذیب و اقدام آن‌ها را کاملا غیر اخلاقی و در جهت تخریب چهره‌های اصلح اصولگرایی دانستند. حسین مظفر نامزد جبهه متحد اصولگرایان حوزه تهران با ابراز تاسف و عصبانیت نسبت به گذاشتن نام خود در لیست جبهه توحید و عدالت، گفت: این لیست اصلا با روحیه من سازگار نیست، آن‌ها می‌خواهند تخریب چهره کنند. وی گفت: برای این لیست نه از من اجازه گرفته‌اند و نه هماهنگ کرده‌اند، واقعا نمی‌دانم با چه هدفی این کار را کرده‌اند، بنده با آن‌ها هیچ ارتباطی ندارم، و این کار اوج بی اخلاقی است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تکذیبیه‌ای خبر داد که به زودی در این رابطه به تمامی خبرگزاری‌ها ارسال خواهد کرد. الهام امین‌زاده عضو دیگر جبهه متحد که از شنیدن چنین خبری به شدت اظهار تعجب کرد، به «فردا» گفت: این کار به هیچ وجه اخلاقی نیست، هیچ صحبتی با من نشده است و به طور حتم هدف آن‌ها تخریب بوده است. وی گفت: این لیست منتصب به چهره‌ای است که در جامعه بازتاب منفی دارد، اسامی ما را نیز در این لیست قرار داده‌اند تا بتوانند هر گونه که شده چهره ما را نیز تخریب کنند. امین‌زاده گفت: جبهه متحد این اقدامی که بار تخریبی هم در جامعه به همراه دارد را پیگیری خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها