عکاسی'مخفیانه'فرزند کروبی‌از'سلول'پدر!

کد خبر: 204301

در حالی تصویر کروبی در حیاط مجلل منزل جماران آن هم با چهره ای شاداب منتشر می شود که رسانه های ضد انقلاب طی ماه های اخیر جنجال گسترده ای در خصوص وضعیت بد جسمانی، شرایط وخیم سلول انفرادی! و عدم دسترسی به کروبی به پا کرده اند و لابد این تصویر تازه منتشر شده نیز به صورت "مخفیانه" از "سلول انفرادی" وی گرفته شده است!

عکاسی'مخفیانه'فرزند کروبی‌از'سلول'پدر!

عصرامروز: در حالی تصویر کروبی در حیاط مجلل منزل جماران آن هم با چهره ای شاداب منتشر می شود که رسانه های ضد انقلاب طی ماه های اخیر جنجال سازی گسترده ای در خصوص وضعیت بد جسمانی و شرایط وخیم سلول انفرادی!کروبی منتشر کرده اند. محمد حسین کروبی با انتشار عکسی از مهدی کروبی در صفحه فیس بوکش، نوشت: ضمن تشکر از همه دوستانی که ابراز محبت و خوشحالی کردند، باید عرض کنم این عکس مربوط به دیدار امروز (15 خرداد1391) با پدر در منزل جماران است.

در حالی تصویر کروبی در حیاط مجلل منزل جماران آن هم با چهره ای شاداب منتشر می شود که رسانه های ضد انقلاب طی ماه های اخیر جنجال گسترده ای در خصوص وضعیت بد جسمانی، شرایط وخیم سلول انفرادی! و عدم دسترسی به کروبی به پا کرده اند و لابد این تصویر تازه منتشر شده نیز به صورت "مخفیانه" از "سلول انفرادی" وی گرفته شده است! بر اساس این گزارش، آنچه که طی ماه های اخیر مورد انتقاد و اعتراض مردم کشور شده است؛ تفریح و خوشگذرانی کروبی و موسوی در مجموعه های تفریحی تهران است و سوال اصلی مردم از مسئولان این است که "چرا باید کسانی که گرداننده اصلی فتنه 88 بودند و طی 2 سال اخیر هزینه های هنگفتی را به مردم و انقلاب تحمیل کردند، آزادانه به زندگی روزمره خود بپردازند؟" مطمئنا اتهامات موسوی و کروبی و دیگر فتنه گرانی که تا به امروز به سزای اعمال خود نرسیده اند بسیار سنگین است و این امید می رود که در آینده ای نزدیک قوه قضائیه این افراد را به سزای اعمالشان برساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها