استقبال‌کارگردان‌مستندجنجالی از احمدی‌نژاد /تصاویر

کد خبر: 223093

کارگردان آن مستند جنجالی در بین جمعیت استقبال کنندکان از رئیس جمهور با در دست داشتن پلاکاردی معنادار حضور داشته است.

استقبال‌کارگردان‌مستندجنجالی از احمدی‌نژاد /تصاویر
بی باک: در بین جمعیت حاضر در مراسم امروز استقبال از رئیس جمهور، مجری و کارگردان مستند جنجالی «ظهور بسیار نزدیک است» با پلاکاردی با مضمون نزدیکی ظهور حضور داشت.
"ظهور بسیار نزدیک است" نام فیلم مستندی درباره آخرالزمان و محصول آذر و دی ماه سال ۱۳۸۹ در داخل کشور می باشد.
این فیلم در اواخر سال 89 در سطح بسیار وسیع، در شهرهای مختلف کشور توزیع شد و در آن جدای از آنکه عنوان شده در حال حاضر در دوره آخرالزمان به سر می بریم از برخی چهره‌های معاصر بعنوان چهره های اصلی و مصادیق ذکر شده در روایات مربوط به آخر الزمان یاد گردیده است و از قول افرادی به تشریح این موضوع می‌پردازد.
نفس زکیه با مرحوم آیت‌الله مجمدباقر حکیم که در نجف اشرف به شهادت رسید، شعیب ابن صالح با محمود احمدی‌نژاد، سید یمانی با سید حسن نصرالله، سفیانی با ملک عبدالله پادشاه اردن و... تطبیق داده شده است؛ اما این مستند، مخالفت برخی از بزرگان حوزه علمیه قم و نجف همچون آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله صافی گلپایگانی را در پی داشت و نیز مرکز تخصصی مهدویت که یکی از نهادهای مطرح حوزه علمیه قم در باب مسائل مهدویت شناخته می‌شود، نسبت به این مستند واکنش نشان داد و آن را مردود دانست.
در آن ایام عده ای این فیلم را انتخاباتی و برخی دیگر آنرا محصول افکار انحرافی تلقی کردند و عده ای دیگر نیز آنرا تنها یک دغدغه دینی از سوی چند جوان قلمداد کردند که البته به اشتباه رفته بودند اما به هر حال این مستند تا مدتها نقل محافل علمی و سیاسی کشور گردید و تبدیل به سوژه ای جالب برای بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی شد.
فضا آنچنان ملتهب شد که بسیاری از شخصیتهای بزرگ نظام و اسلام در اینباره موضوع گرفتند و حتی برخی از چهره ای که از اظهاراتشان در این فیلم بهره برداری شده بود؛ مجبور به ارائه پاره ای از توضیحات شدند.
علی اصغر سیجانی، که علاوه بر سمت مجری گری، کارگردانی فیلم «ظهور بسیار نزدیک است» را بر عهده داشت؛ چندی بعد بازداشت و سپس آزاد شد اما وی اندکی بعد برای بار دوم بازداشت و دوباره آزاد شد.
کارگردان مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در آن ایام در واکنش به برخی مخالفتها با این مستند گفت: عده‌ای از خواص در مقابل حقیقت بزرگ که همان در آستانه ظهور قرار داشتن است، ایستاده‌اند.
علی‌اصغر سیجانی در همین رابطه افزود: در روایات نیز آمده است، زمانی که حضرت امام عصر(عج) ظهور می‌کنند، عده‌ای از خواص و علماء، البته نه همه‌شان، مقابل امام زمان(عج) قرار می‌گیرند؛ که این مهم را باید مد نظر داشته باشیم.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال88، نیز گفت: مقام معظم رهبری گفته‌اند در فتنه 88، عموم مردم بدون خواص پیروز و موفق شدند، در حالی که عده‌ای از خواص یا مردود شدند یا نمره بسیار ضعیف گرفتند؛ معتقدیم الان هم که این‌گونه است چرا که می‌بینیم در مقابل حقیقت نزدیک شدن به ظهور عده‌ای از خواص می‌ایستند.
در آن ایام رييس‌دفتر رييس‌جمهور نیز برخی گمانه‌زني‌ها كه انتشار CD "ظهور بسيار نزديك است" را به وي منتسب كرده‌اند را تكذيب كرد.
اسفنديار رحيم‌مشايي در حاشيه مراسم دوازدهمين سالگرد شهادت صياد شيرازي در جمع خبرنگاران، گفت: من اين CD را نديده‌ام و اطلاع دقيقي نيز درباره محتواي آن ندارم.
رييس دفتر رييس جمهور در برابر اين پرسش خبرنگاران كه نظر وي درباره اين‌كه عده‌اي تهيه و انتشار اين CD را به شما منتسب كرده‌اند چيست؟ پاسخ داد: خيلي‌ها هر حرفي دلشان مي‌خواهد مي‌زنند. من اين CD را نديده‌ام و فقط شنيده‌ام كه در آن گفته شده است وقايعي در آخرالزمان اتفاق مي‌افتد.
رييس‌دفتر رييس‌جمهور، ادامه داد: بر اساس آنچه من در مورد وقايع آخرالزمان فهميده‌ام، مي‌دانم كه خيلي از مسائلي كه نقل شده، ممكن است اصلا درست نباشد و برخي از اين وقايع هم ممكن است درست باشد، ولي لزوما به اين معنا نيست كه اتفاق بيفتد. در واقع برخي از آنها ممكن است جعلي باشد و برخي ديگر ممكن است درست باشد، ولي حتمي‌الوقوع نباشد. كارشناسان حديث و روايت بايد در مورد اين مسائل حرف بزنند.
يكي از خبرنگاران اين پرسش را مطرح كرد كه گفته مي‌شود آقاي احمدي‌نژاد در يك جلسه خصوصي درباره اين CD موضع‌گيري كرده است. آيا شما اطلاعي داريد؟ كه مشايي در پاسخ گفت: من تا به حال موضع‌گيري در اين رابطه از ايشان نشنيده‌ام و حتي راجع به اين مسئله به من هم چيزي نگفته‌اند.
رييس‌دفتر رييس‌جمهور در ادامه خطاب به خبرنگاران، گفت: مگر معلوم نيست چه كسي يا چه كساني اين CD را منتشر كرده‌اند. من شنيده‌ام كه مشخص است كار چه كساني است. اگر معلوم است چرا از ما سوال مي‌كنيد؟
خبرنگاران در پاسخ گفتند كه شنيده شده است كارگردان اين CD با شما در ايام نوروز ديدار كرده است؟ كه مشايي با خنده گفت: مگر كارگردان دارد؟ من اين را هم نمي‌دانستم كه اين CD كارگردان دارد.
وي تاكيد كرد: من در اين رابطه نه صحبتي كرده‌ام، نه اين افراد را ديده‌ام، نه آنها را مي‌شناسم و فقط شنيده‌ام كه معلوم است چه كساني هستند، ولي من آنها را نمي‌شناسم.
کارگردان آن مستند جنجالی در بین جمعیت استقبال کنندکان از رئیس جمهور با در دست داشتن پلاکاردی معنادار و با بوی ظهور حضور داشته که تصویر آن در ادامه تقدیم می گردد.
گفتنی است؛ جمعیت حاضر نیز با شعارهای با شعارهای " احمدی زنده باد ، مشایی پاینده باد" از وی استقبال کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد