مبارزان‌بحرینی‌گوش‌به‌فرمان‌آیت‌الله‌خامنه‌ای‌هستند

کد خبر: 224645

فرزند شیخ حسن مشیمع فعال‌سیاسی در‌بند بحرینی گفت: مبارزان و مجاهدان بحرینی در مسیر آزادی‌خواهی خود عطش شنیدن فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران را دارند.

فارس: فرزند شیخ حسن مشیمع فعال‌سیاسی در‌بند بحرینی گفت: مبارزان و مجاهدان بحرینی در مسیر آزادی‌خواهی خود عطش شنیدن فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران را دارند.

علی مشیمع فرزند شیخ حسن مشیمع که از رهبران دربند انقلابیون بحرین است ظهر امروز همزمان با ورود خود به مشهدمقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مبارزان بحرینی به نمایندگی از تمام جهادگران جهان اسلام و تشیع در برابر جنایات آل‌خلیفه ایستادگی می‌کنند. وی با اشاره به نقش پدرش در انقلاب بحرین گفت: شیخ حسن مشیمع از بزرگترین رهبران مبارز بحرینی است که در حال‌حاضر در زندان و به حبس ابد محکوم شده‌اند. مشیمع افزود:اگر‌چه که دشمنان اسلام در راستای تحقق اهداف شوم خود مبنی بر براندازی دین مبین اسلام از هیچ عملی دریغ نمی‌کنند اما مدرن‌ترین تسلیحات نظامی هم نمی‌تواند روحیه انقلابی جهادگران جهان اسلام را تضعیف کند. این فعال سیاسی بحرینی در‌ارتباط با سفر خود به ایران خاطر‌نشان کرد: جمعی از خانواده های شهدا و زندانیان بحرینی به‌مناسبت هفته همبستگی با مردم بحرین طی سفری به ایران درپنج شهر تهران، قم، مشهد، اهواز و شیراز به دیدار با فعالان، مقامات و مسئولان پرداختند. وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از این دیدار‌ها مطلع ساختن ایران اسلامی از اوضاع فعلی بحرین و مبارزان به‌ویژه شیعیان است. مشیمع با ابراز انزجار خود از جنایات آل‌سعود تاکید کرد: آل‌سعود نه تنها ریشه رذالت‌ها و جنایت‌ها در بحرین ،بلکه ظلم و فسادش در تمام ملل عربی ریشه دوانیده است. بحرین به واسطه آل‌سعود اشغال شده اما انقلابیون به هر قیمتی آزادی را به کشور همیشه مظلوم بحرین باز‌خواهد گرداند. فرزند شیخ حسن مشیمع مبنای روحیه جهادی مردم بحرین را اندیشه‌های امام راحل(ره) و سخنان رهبر‌معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای نماد بیداری جهان اسلام بوده و به واسطه آرمان‌ها و اندیشه‌های آنان کشورهای عربی به این بیداری رسیده‌اند. این فعال سیاسی در پایان خواستار ایستادگی و مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار شد و بشارت پیروزی را در آینده‌ای نه‌چندان دور در سایه معنویتی روحانی و انقلابی داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها