ملکه پیر با پول بانوی زیبا میشود/عکس

کد خبر: 225285

پس از تهیه و تولید چندین مستند از خاندان منحوس پهلوی و در ادامه آن شکست قریب به اتفاق همگی آنها در جهت تطهیر و شستشوی مغزی اذهان عمومی، گویا پهلوی ها و در راس آن بیوه پهلوی قصد دارد با پرداخت مبالغی سفارش اجرای نمایشنامه دیگری را به یکی از هنرمندان فرانسوی دهند تا شاید اجرای این نمایش بتواند چهره ی خوب از این خاندان ، نزد مخاطب ایجاد کند.

ملکه پیر با پول بانوی زیبا میشود/عکس

بولتن: مستند «ملکه و من» که چندسال پیش توسط ناهیدپرسون ساخته شد، نتوانست اهداف مورد نظر بیوه پهلوی را پیاده سازی کند، این فیلم با پرداخت مبالغ کلان از سوی فرح دیبا به صادق صبا «مدیر بی بی سی فارسی» سفارش داده شد که نهایتا توسط ناهید پرسون ساخته شد.

ناهید پرسون که خود و برادرش از کمونیست های آن دوران بوده و علیه محمدرضا پهلوی فعالیت می کردند، ساخت مستند «ملکه و من» را بر عهده می گیرد؛ ناهید پرسون در لابلای نمایش زندگی پهلوی گریزی به ظلم و جنایت های محمدرضا پهلوی می زند ... که در نهایت باعث می شود فیلم به جای نمایشی زیبا از گذشته این خاندان نتیجه ای عکس داشته باشد. کِیس روردا ، کارگردان هلندی یک نمایش تئاتر بر پایه زندگی فرح دیبا، ملکه پیشین ایران آفریده که به زودی در شهرهای هلند به روی صحنه می‌رود. نام این نمایش «فرح دیبا، زیباترین بانوی دنیا» است!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها