مخالفت‌گروه‌های‌مسلح‌با‌درخواست‌الابراهیمی

کد خبر: 226179

در حالی که کمیساریای عالی پناهندگان وابسته به سازمان ملل متحد احتمال می دهند که تعداد آوارگان سوری در اواخر سال جاری روند فزاینده ای پیدا کند، اما در بسیاری از موارد این آوارگان مکانی برای زندگی پیدا نمی کنند.

مهر: یک پایگاه روسی به اوضاع نابسامان آوارگان سوری در کشورهای همسایه و مخالفت گروههای مسلح با درخواست نماینده سازمان ملل در امور سوریه درباره آتش بس در عید قربان پرداخته است.

پایگاه روسیا الیوم در گزارشی با عنوان آوارگان سوری تعداد زیاد، اما کمکها غیر کافی آورده است : آوارگان سوری در کشورهای همسایه سوریه در شرایط طاقت فرسایی به سر می برند. در این گزارش آمده است : در حالی که کمیساریای عالی پناهندگان وابسته به سازمان ملل متحد احتمال می دهند که تعداد آوارگان سوری در اواخر سال جاری روند فزاینده ای پیدا کند، اما در بسیاری از موارد این آوارگان مکانی برای زندگی پیدا نمی کنند. روسیا الیوم بیان کرد: دشت بقاع از فقیرترین مناطق در لبنان از نظر شرایط زیستی محسوب می شود، اما با این حال هم اکنون پناهگاه آوارگان سوری است. در این گزارش آمده است: بیش از هفتاد هزار نفر از ابتدای بحران به لبنان پناه آورده اند و تعداد آنها هر لحظه در حال افزایش است. روسیا الیوم بیان کرد: سازمان امور اضطراری ترکیه اعلام کرده است که تعداد آوارگان سوری در این کشور از مرز صد هزار نفر گذشته است. این شبکه در پایان این سئوال را مطرح کرد که آیا همسایگان سوریه توان پذیرایی از آوارگان جدید را دارند؟ خبر دیگر اینکه مالک الکردی معاون گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه در واکنش به درخواست اخضر الابراهیمی برای توقف درگیری ها در سوریه به مناسبت عید قربان، آن را رد کرد. وی این دعوت را بی ارزش توصیف کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها