بار دیگر بی اخلاقی در رسانه جریان انحرافی

کد خبر: 235977

جریان انحرافی که این روزها برای پیدا گردن مشروعیت و پیدا کردن راهی برای رسیدن به کرسی های قدرت در تکاپوست باز هم به بی اخلاقی های رسانه ایخود ادامه می دهد. البته تخریب و تهمت شیوه همیشی جریان انحرافی برای پیشبرد اهدافش است و این ...

بار دیگر بی اخلاقی در رسانه جریان انحرافی

شفاف: جریان انحرافی که این روزها برای پیدا گردن مشروعیت و پیدا کردن راهی برای رسیدن به کرسی های قدرت در تکاپوست باز هم به بی اخلاقی های رسانه ایخود ادامه می دهد. البته تخریب و تهمت شیوه همیشی جریان انحرافی برای پیشبرد اهدافش است و این مساله به هیچ وجه موضوع تازه ای نبوده و نیست و سردمداران این جریان هر گاه توان رقابت و یافتن مشکل و ایراد از جریان یا شخصی را نمی یابند از این شیوه استفاده می کنند. هنوز ماجرای حادثه متروی تهران از یادها نرفته است که موج تخریب های بسیاری از سوی رسانه های جریان انحرافی و به خصوص رونامه ایران به همراه داشت.

در آن روزها ، تخریب‌های‌گاه و بیگاه علیه شهردار تهران بعد از وقوع حادثه مترو، آن هم از سوی افرادی که کوچک‌ترین قدمی برای مدیریت حادثه پیش آمده انجام ندادند و حتی به خود زحمت ندادند تا در محل حادثه حضور پیدا کنند، هر چند باعث شادی رسانه‌های معاند از دشمنی‌های داخلی شد اما در واقع اثبات کرد که عملکرد شهرداری تهران در این واقعه مثبت بوده است که این رسانه‌های معلوم الحال سعی در بزرگنمایی مشکلات و عکس جلوه دادن ماجرا داشته‌اند . البته در آن روزها نیز با وجود گذشت چند ماه از این حادثه تخریب‌ها به قوه خود باقی بود و به نظر می رسید دولت و حلقه یاران نزدیک به آن از مدیریت این حادثه توسط شهردار تهران راض ی نیستند و قصد ندارند ، حادثه سیل در متروی تهران را به این زودی ها رها کنند. این بی اخلاقی های رسانه ای در زمان ماجرای باغ قلهک هم تکرار شد. در حالی که بعد از اقدام شهردار تهران برای باز پس گیری باغ قلهک، همه از اقدام شایسته شهردار تهران برای نجات باغ قلهک سخن می‌ گفتند و و شکایت شهردار تهران از سفارت انگستان، مورد توجه و حمایت بسیاری از سیاسیون و مردم قرار گرفته بود ، رسانه‌های جریان انحرافی که بعد از هر بار تعطیلی، با استفاده از رانت‌های مسموم و منابع مالی مجهول مثل قارچ سمی با نام جدید در فضای رسانه‌ای کشور رشد می‌کنند، جریان سازی خاصی را برعلیه شهرداری تهران آغاز کردند که از ارزش این اقدام ملی، بکاهند. روزنامه ایران نیز در آن روزها گزارشی را در دفاع از سفارت انگلیس و در این باره که قطع درختان باغ قلهک به دلیل بارش برف بوده و ۶۷۰ اصله درخت بر اثر این بارش‌ها از بین رفته است! منتشر کرد تا بی اخلاقی رسانه ای را در مورد شهردار تهران تمام کند. جالب اینجا بودکه سفارت انگلستان نیز همین ادعا را در دفاع از خود داشت. از سوی دیگر، پروژه جریان نزدیک به دولت در ناچیز نشان دادن خدمات شهرداری تهران و همچنین جنگ رسانه‌ای برای القای این مطلب که بودجه مترو توسط دولت پرداخت شده است نیز نوبه خود قابل توجه و تفکر است. حالا اما در آخرین بی اخلاقی رسانه ای، از چک 1800 میلیاردی بری شهردار تهران رونمایی کرده و نوشته : "اعضاي شوراي شهر روز گذشته لايحه متمم بودجه سال ۹۱ شهرداري تهران را تصويب كردند تا درآمد شهرداري تهران در 3 ماه باقيمانده از سال با افزايش هزار و 800 ميلياردي به 10 هزار و 960 ميليارد تومان برسد. بررسي متمم بودجه امسال، بر خلاف سال گذشته كه شوراي شهر متمم بودجه سال 90 را نگه داشت تا شهرداري به تذكرش درباره فروش تراكم سيار پاسخ دهد با كم‌ترين كش و قوسي به تصويب رسيد. برخي‌ها پيش‌بيني مي‌كردند شوراي شهر بارديگر از اين ابزار براي پاسخ خواستن از مديريت شهري بهره گيرد اما اتفاق روز گذشته نشان داد اين پيش‌بيني‌ها درست نبود و شورايي‌ها راحت‌تر از آن‌چه پيش‌بيني مي‌شد به آن رأي دادند." تا بی اخلاقی را هم نسیب به اعضای شورای شهر و هم شهردار تهران تمام کند. این در حالی است که همواره برای استفاده از درآمدهای کلان نفتی و مابه التفاوت های ارزی و اینکه چگونه و گکجا مصرف شده اند به دولتی ها اعتراض بوده است و آنها هر گز پاسخ روشنی به این موضوع نداده اند. به نظر می رسد با این روند، نوار بی اخلاقی های جریان انحرافی با یاران همیشگی مردم و انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها