احمدی‌نژاد بگوید مشایی در فرهنگ چه کار مهمی انجام داده است؟

کد خبر: 251826

این تعریف و تمجید دیگران نیست که به افراد احترام می بخشد، بلکه این عملکرد یک مسئول است که جایگاه واقعی اش را مشخص می کند. جایگاه رئیس جمهور به عنوان مقام دوم در کشور ما مطرح است و تعریف هایی که ایشان از دیگران انجام می دهند اگر بر مبنای شاخص های تعریف شده نباشد، بی عدالتی است. سوال من از رئیس جمهور این است که اگر مشایی بهترین است پس چرا از او برای اهدای جایزه اجازه گرفتید؟

احمدی‌نژاد بگوید مشایی در فرهنگ چه کار مهمی انجام داده است؟
سرویس سیاسی «فردا» -مریم آبنیکی- محمود احمدی نژاد بار دیگر به حمایت های عجیب و غریب خود از یار غار خود پرداخت و این بار در یک همایش فرهنگی، یک دل سیر از دوست صمیمی خود حمایت کرد. رئیس جمهور پس از اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به اسفندیار رحیم مشایی، اظهارداشت: اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم، باید بگوییم مهندس مشایی مردی است ، بهاری، بهاری، بهاری. احمدی نژاد در ادامه اظهار ارادت های خود به رحیم مشایی دست او را نیز بالا گرفت و عنوان کرد: من بر خود وظیفه دیدم که به نمایندگی از ملت ایران از ایشان به نمایندگی از فرزندان شایسته این ملت تقدیر کنم، البته برای نصب مدال از ایشان اجازه گرفتم. ایشان برای همه مانند برادری دلسوز و امین دلسوزی می‌کنند، من ندیدم کسی با ایشان بدون اراده خاص و قبلی ملاقات کند و شیفته اخلاق، منش و بزرگی ایشان نشود. ایشان صاحب اندیشه است. صاحب نظریه است. در زمینه‌های گوناگون بخصوص در مسایل بنیادین و اساسی جهان و انسان و رابطه انسان با خدا و همچنین مدیریت جهانی.
در همین خصوص محمد صالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «فردا» ، رعایت اعتدال در تعابیر و تعاریف از اشخاص را لازمه ثبات شخصیتی افراد دانست و گفت: این تعاریف و نسبت به اشخاص و ارتقای جایگاه آنان نباید حالت اعتدال خود را از دست دهد و این کار خوبی نیست که با این نوع تعریف و تمجیدها، هزینه نظام بالا ببریم. نماینده مردم یزد و صدوق با بیان اینکه هر کسی در جایگاه خودش محترم است، گفت: این تعریف و تمجید دیگران نیست که به افراد احترام می بخشد، بلکه این عملکرد یک مسئول است که جایگاه واقعی اش را مشخص می کند. وی در ادامه رضایتمندی مردم را بهترین شاخص تعیین جایگاه افراد معرفی کرد و افزود: میزان رضایتمندی مردم، بهترین شاخص برای تعیین جایگاهی است که برای افراد می توان قائل شد، نه تعریف ها و تمجیدها. آقای رئیس جمهور باید بداند که افراط در تعریف از برخی افراد، ممکن است جایگاه خود ایشان را هم دچار تزلزل کند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: باید نگاه کنیم که در عرصه فرهنگ چه کار مهمی از سوی مشایی و سایر متولیان امر فرهنگ در دولت انجام شده که این نشان ها را به خود می دهند. آیا توانسته اند آنچه در شان ملت ایران بوده را انجام دهند؟ در سطح کلان کشوری، آنچه در توسعه فرهنگ عمومی شاهد بودیم، رشد بوده یا تنزل؟ جوکار در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: جایگاه رئیس جمهور به عنوان مقام دوم در کشور ما مطرح است و تعریف هایی که ایشان از دیگران انجام می دهند اگر بر مبنای شاخص های تعریف شده نباشد، بی عدالتی است. سوال پایانی من از رئیس جمهور هم این است که اگر مشایی بهترین است پس چرا از او برای اهدای جایزه اجازه گرفتید؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها