دولت دِگر‌ساز و مردی که خودش نیست!

کد خبر: 257324

حمله دیروز سایت نزدیک به دولت، به آیت الله سعیدی خبر از آینده‌‌ ای می‌دهد که پیش از این چند بار شاهد آن بوده‌ایم. به نظر می‌رسد دولت در انتخابات امسال نیز «دِگر» خود را پیدا کرده است و تا روز آخر بر همین طبل خواهد کوبید؛ مقابله آشکار با سپاه. تأکیدهای گسترده مقامات دولتی بر «مقابله با مهندسی انتخابات» نشان می‌دهد دولت سعی دارد با تخریب چهره سپاه و برداشت‌های انحرافی از آنچه در گفته‌های مقامات سپاه بیان می‌شود، راهی را برود که سودی برای کشور ندارد .

دولت دِگر‌ساز و مردی که خودش نیست!
سرویس سیاسی«فردا»- یک عبارت خاص کلید واژه حجم گسترده‌ای از تخریب‌ها شد که از زبان روزنامه‌های ایرانی تا رادیو و تلویزیون‌های فرنگی و تحلیل‌گران لندن‌نشین شنیده شد. اما چه کسی این ترکیب نامانوس را وارد ادبیات سیاسی کرد؟ اپوزیسیون خارج‌نشین یا ...؟! راه دور نروید، این را همه ما از زبان شخص دوم مملکت و کسی که خودش را تنها منتخب اکثریت مردم ایران می‌داند شنیده‌ایم. و همین شد که برد آن تا فرسنگ‌ها آن طرف‌تر رسید و سرانجام نقل محافل سیاسی ضدنظام شد.

شاید سرآغاز شکل‌گیری مناسبات جدید بین دولت احمدی‌نژاد و سپاه پاسداران را به توان از قهر یازده روزه رئیس‌جمهور در برابر حکم رهبری و زاویه گرفتن دولت او با جایگاه ولی فقیه دانست، ا فصل جدید در حالی آغاز می‌شد که هجمه‌های همیشگی دشمنان انقلاب بر سپاه پس از فتنه 88 فزونی گرفته بود و حالا در آستانه انتخاباتی حساس دوباره نسیم نوازش‌های دولت خدمتگزار وزیدن گرفته است. هجمه گسترده رسانه‌های دولتی به ویژه در عرصه سایبری، روز گذشته بار دیگر از زبان رسانه‌های ضدانقلاب پژواک شد تا رئیس دولت رکورد دیگری از خودش به جا بگذارد.

حمله دیروز سایت نزدیک به دولت، به آیت الله سعیدی و رسانه‌هایی که به گفته این سایت، نزدیک به سپاه هستند خبر از آینده‌‌ ای می‌دهد که پیش از این چند بار شاهد آن بوده‌ایم. به نظر می‌رسد دولت در انتخابات امسال نیز «دِگر» خود را پیدا کرده است و تا روز آخر بر همین طبل خواهد کوبید؛ مقابله آشکار با سپاه. تأکیدهای گسترده مقامات دولتی بر «مقابله با مهندسی انتخابات» نشان می‌دهد دولت سعی دارد با تخریب چهره سپاه و برداشت‌های انحرافی از آنچه در گفته‌های مقامات سپاه بیان می‌شود، راهی را برود که سودی برای کشور ندارد .

دولت احمدی‌نژاد در طول سال‌ها نشان داده است که هیچ‌گاه خودش نبوده، همواره تلاش کرده دشمن‌تراشی کند، پرخاش کند، مقصر بسازد و به اصطلاح «دِگرسازی» کند تا سرانجام دست خودش را از میان این نزاع‌ها بالا ببرد. نمونه‌اش را در تقابل با شهرداری تهران و شخص محمدباقر قالیباف می‌توان یافت تا جایی که روزنامه ایران قالیباف را «دشمن شماره یک» لقب داد و روزی نبود که در روزنامه‌اش به وی حمله نکند. احمدی‌نژاد بیشتر از آنچه چبزی برای عرضه داشته باشد، همواره خودش را در حمله به دیگران تعریف کرده است و گویا این روزها نوبت به سپاه پاسداران رسیده است که همواره با انحرافات در مسیر انقلاب مقابله کرده‌اند. به روشنی می‌توان مسیر آنچه را در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد را در حمله این روزهای دولتی‌ها به سپاه پاسداران دید و خواند. حمله امروز برای جلوگیری از روزهایی است که احتمالا نهادهی انقلابی و مردم باید جلوی انحراف را بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها