چرا به قالیباف رأی خواهم داد؟!

کد خبر: 267857

به خیلی ها نشان دهد مدیریت صحیح به بودجه ربطی ندارد و میتوان در سخت ترین شرایط اقتصادی سی ساله اخیر هم بزرگترین پروژه های شهری تاریخ کشور را در کمترین زمان ممکن و با همتی جهادی به سر منزل مقصود رساند.

فردا: دلایل مختلفی برای رأی دادن به محمدباقر قالیباف وجود دارد. اما از میان آنها، دلایل برجسته و قاطعی موجود است که رأی به او را مؤکد می کند. در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به قالیباف رای خواهیم داد چون:

1: روزی که در 19 سالگی احساس تکلیف کرد برای جهاد، به جای اینکه سر در کتاب کند وخودش را به آن راه بزند، خود را به میانه کارزار جنگ انداخت و اینقدر لیاقت از خود نشان داد که در کمتر از 2سال فرمانده لشکری بزرگ شد برای مقابله با خصم...در حین جهاد کسی برای رسیدن به مقامی سیاست بازی نمیکند، عرضه اش را نشان میدهد و وارد میدان می شود...آنجایی که فرق اهل عمل با اهل حرف مشخص می شد!

2: رییس قوه مجریه کشور، مدیر اجرایی می خواهد نه مدیر سیاست باز! مدیری که بیش از آنکه "فکر کند" می تواند کشور را اداره کند، با مدیریت سیستمی در بهبود اوضاع در عمل آشناست. برای او فرقی نمیکند مورد مدیریت چیست، به نسبت مدیریت محوله، بلافاصله تحول را در مجموعه تحت مدیرت خود وارد میکند. مدیری که در سطوح قابل قبول و کلانی چون قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی هوایی سپاه، ناجا و شهرداری تهران، مدیریت اجرایی را در کارنامه خود داشته است که به اذعان دوست و دشمن مورد تحسین همه قرار گرفته است. و این یعنی برای مدیریت بر سطح اول اجرایی ایران عزیز سالها دوره تمرینی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، نه اینکه برای کسب تجربه اجرایی، بخواهد از کلان ترین مدیر اجرایی کشور، مدیریتش را شروع کند!

3: به قالیباف رای خواهم داد چون در ناجا :

الف: به ما نشان داد پلیس برای حفظ امنیت نیازی به این ندارد که خود را خشن جلوه دهد، تنها میتواند خود را مقتدر نشان دهد...در تسریع خواسته های مردم حتی با راه اندازی پلیس 110 و پلیس +10، در تجهیز خود به وسایل روز دنیا، در رنگ بندی مشخص لباسها با روانشناسی مردم ایران برای اثرگذاری بیشتر، در فرهنگ سازی برای جا انداختن قوانین راهنمایی و رانندگی به جای اعمال جریمه های سنگین مالی و...

ب: به ما نشان داد که یک فرد می تواند نظامی باشد، اما با سیاست هم عمل کند تا برای خواباندن فتنه، سران فتنه را در مقر خود زمین گیر کند!...حاضر باشد از هر دو طرف دعوا کتک بخورد، اما گلوله ای از تفنگ کسی شلیک نشود و غائله ای ملی را با کمترین خشونت ممکن جمع و جور شود. حتی اگر قرار باشد فردا روزی برایش مشکل ساز شود..حتی اگر قرار باشد روزی همانها که بودنشان را مدیون اویند سردار را "سرهنگ" بخوانند و مدیریت اعطایی رهبر معظم انقلاب برای انجام وظیفه به کشورش را "پادگانی" یا " سرهنگی" نام نهند!

4: به قالیباف رای خواهم داد چون در شهرداری تهران:

الف: شهری بر زمین مانده از میراث شهرداران قبل را دوباره برای مردم شهرش، و برای افتخار کشورش به عنوان پایتخت را در عمل احیا کرد. شهری که توانست در چند سال چندین جایزه مهم بین المللی دنیا در میزان پیشرفت را به خود اختصاص دهد. شهردارش در میان شهرداران کل دنیا عنوان شهردار برتر را به نام خود زند. طرح اتوبوسهای تندرو اش جوایز معتبر حمل نقل بین المللی را به خود اختصاص دهد و کلی افتخار برای پایتخت نظام اسلامی رقم زند و کارآمدی را در عمل نشان دهد و نه در حرف!

ب: به خیلی ها نشان دهد مدیریت صحیح به بودجه ربطی ندارد و میتوان در سخت ترین شرایط اقتصادی سی ساله اخیر هم بزرگترین پروژه های شهری تاریخ کشور را در کمترین زمان ممکن و با همتی جهادی به سر منزل مقصود رساند. چه کسی است که بتواند منکر این عملکردهای درخشان شود:

- برای مدیریت کلان نیازی به پول نفت نیست و میتوان شهر را با بودجه کمتر از 1000میلیارد تحویل گرفت و با تاسی با اقتصاد مقاومتی در عمل با بودجه 15 هزار میلیاردی به شهردار بعدی تحویل داد! - هنگامی که برج میلاد تهران تا زمان قالیباف و طی ده سال 48 درصد رشد داشته باشد و با آمدن قالیباف در 3 سال 52 درصدش تکمیل شود تا میله بتونی نماد کارآمدی و مایه مضحکه شهرتهران در کمتر از سه سال بشود برج میلادی که امروزه مایه افتخار است و نماد اصلی شهر تهران! - هنگامی که اراضی عباس آباد که دهه های مختلف بیابانی در مرکز تهران بود، امروز تبدیل شود به بزرگترین مرکز فرهنگی کشور با بنای بزرگ ترین باغ موزه دفاع مقدس کشور، باغ کتاب تهران، مجتع پلانتاریوم پایتخت و بوستان آب و آتش! - هنگامی که پادگان قلعه مرغی از یک مرکز بلا استفاده در جنوب تهران، در کمتر از 3 ماه به بزرگترین بوستان شهری کشور تبدیل شد! - هنگامی که تا پیش از آمدن قالیباف به تهران، در مجموع 304 کیلومتر بزرگراه در تهران ساخته شده بود و با آمدن او 216 کیلومتر به این حجم اضافه شد! - هنگامی که پروژه تونل رسالت که 10سال بر زمین مانده بود، در کمتر از دو سال به به اتمام رسید...تونل توحید در 32 ماه به سر انجام رسید و تونل نیایش در کمتر از 22 ماه با 10 کیلومتر تونل شهری احداث شد و به طور کلی در 11 سال 1 کیلومتر و در هشت سال بیش از 20 کیلومتر تونل شهری به تهران افزوده شد! - هنگامی که کارهای شهر راه به نواحی سپرد تا با کمک شورایاران محلی که به ابتکار قالیباف پا به عرصه وجود گذاشتند، بتوانند مشکلات محل را در همان سطج پایین حل کنند،بیش از آنکه قرار باشد در سطح منطقه پیگیری شود. - هنگامی که 137 را راه انداخت تا مشکلات محلی از قبیل خرابی آسفالت، ترکیدگی آب و گاز و ... را بتوان تنها با یک تلفن و بدون دوندگی به انجام رساند. - هنگامی که نشان داد شهرداری ارگانی است اجتماعی که میتوان برای تمام اقشارش برنامه داشت و به همین منظور 400 خانه سلامت در 400 محله تهران برای اهالی محل، برای زنان سرپرست خانوار بازارچه های خیریه زنان بی سر پرست خانوار، برا نیازمندان شهر طرح هبه، برا کودکان شهر طرح اوقات فراغت در تابستانها و مراکز افزایش مهارتهای کودکان و کانونهای مادر و کودک، برای سالمندان کانون سالمندان در سطح محلات، برا جانبازان و معلولین اولین مجتمع فرهنگی - اجتماعی جانبازان و معلولین و دهها طرح برنامه دیگر دارد! - هنگامی که به فرهنگ در عمل توجه داشت تا به هزار مسجد کمک مالی برای تعمیرات و اداره کند. بیش از 70 مسجد در تهران و در محلات مورد نیاز ساخته و تحویل مردم منطقه اش داده است. باغ موزه فردوسی، مجموعه فرهنگی نینوا، باغ نور، مجموعه فرهنگی فرانمای ایران، مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی باقرالعلوم(ع)، پارک تفریحی انیمیشن ایران، مجموعه فرهنگی بانوی آفتاب، باشگاه فرهنگی طلاب، تبدیل زندان قصر به یک باغ موزه فرهنگی و... برای توسعه اماکن فرهنگی و مذهبی اش احداث کند. - هنگامی که برای بهبود وضعیت هنری شهر تهران به خصوص صنعت سینما و تئاتر با احداث 40 سالن سینما و 10 سالن تئاتر و 2 تالار بزرگ را در دستور کار خود قرار داد - و... هزاران عملکرد درخشان دیگر که در شهر تهران می درخشد...

و در پایان ...

به قالیباف رای خواهم داد چون دیگر نمیخواهم کشورم به دست سیاست بازان اداره شود...دیگر کشورم فرصت آزمون و خطا برای کسب تجربه یک سری افراد ندارد...دیگر کشورم فرصت ِ فرصت سوزی نخواهد داشت...و نهایتا کشورم برای حل مشکلات داخلی و خارجی اش، نیاز به ساختن خود دارد...نیاز به تحول بنیادین دارد. ..نیاز دارد به خیلی ها بفهماند دین می تواند نماد کارآمدی باشد و نه نماد ناکارآمدی...کشورم به قول احمدکسروی یک نظام 50 ساله به روحانیت بدهکار نیست تا ناکارآمدی دین در عرصه اجرایی کشورم به اثبات برسد...

پس به قالیباف رای خواهم داد تا کشورم الگوی کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برساند...نه در حرف...نه در گفتمان سازی های بی مفهوم..نه در شعار...بلکه در عمل، همانطور که پیشتر آن را به اثبات رسانده است!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها