حدادعادل‌ موافق‌ حمایت‌ از‌ نامزد‌ رای‌ آور‌ اصولگرایان‌ است / تکذیب یک خبر

کد خبر: 268094

ستادهای استانی دكتر حدادعادل در اختیار هیچ كاندیدایی قرار نگرفته است و ممكن است فردی بر اساس تشخیص شخصی خود به ستاد یكی از نامزدها پیوسته باشد كه این به معنای پیوستن ستادها به نامزدی خاص نیست.

مهر:سخنگوی ستادحدادعادل با بیان اینکه ستادهای استانی دكتر حدادعادل در اختیار هیچ كاندیدایی قرار نگرفته است، گفت: بر اساس گفتگویی كه با دكتر حدادعادل داشتیم ایشان بر وحدت هرچه بیشتر و معرفی نامزد واحد از سوی اصولگرایان تاكید داشته و تاكید داشته اند كه بایستی از نامزد اصولگرای رای آور به عنوان نامزد واحد اصولگرایان حمایت شود.

مجتبی توانگر در گفتگو با خبرنگاران گفت: ستادهای استانی دكتر حدادعادل در اختیار هیچ كاندیدایی قرار نگرفته است و ممكن است فردی بر اساس تشخیص شخصی خود به ستاد یكی از نامزدها پیوسته باشد كه این به معنای پیوستن ستادها به نامزدی خاص نیست. وی اضافه كرد: بر اساس گفتگویی كه با دكتر حدادعادل داشتیم ایشان بر وحدت هرچه بیشتر و معرفی نامزد واحد از سوی اصولگرایان تاكید داشته و تاكید داشته اند كه بایستی از نامزد اصولگرای رای آور به عنوان نامزد واحد اصولگرایان حمایت شود. سخنگوی ستاد حدادعادل گفت: با توجه به بازگشت ارتجاع دوم خرداد و اشرافیت كارگزارانی، اصولگرایان بر نامزدی واحد كه بیشترین رای را دارد اجماع كنند. مجتبی توانگر با اشاره به نشست دكتر حدادعادل با اعضای ستاد انتخاباتی اش گفت: با توجه به خطر بازگشت ارتجاع دوم خرداد و اشرافیت كارگزارانی، اصولگرایان بر نامزدی واحد اجماع كنند، اصولگرایان بر نامزدی كه بیشترین رای را دارد به عنوان نامزد واحد معرفی كنند. وی افزود: كارگزاران و جریان موسوم به اصلاحات با سوءاستفاده از عملكرد جریان انحرافی در زمینه اقتصادی تمام همت خود را بر بازگشت به قدرت قرار داده است. وی اضافه كرد: متاسفانه مشی نامزد مورد حمایت جریان كارگزاران، كاملا اشرافی و بی توجه به لایه های مستضعف و محروم جامعه است. از منزل شخصی كه قیمتی میلیاردی دارد تا افرادی كه اشكالات جدی در مدیریت اقتصادی آنها وجود دارد. اشرافی‌گری كارگزارانی به معنای ریخت و پاش از اموال عمومی است یعنی كارگزاران نظام به اموال عمومی مردم بی‌توجه باشند و نه تنها احساس نكنند كه حافظ اموال مردم هستند بلكه از اموال عمومی نیز در جهت منافع شخصی و باندی، بهره‌برداری كنند. توانگر با اشاره به حركت اخلاقی و مبتنی بر ارزشهای انقلاب اسلامی دكترحدادعادل گفت: از همه نامزدهایی كه خود را اصولگرا و دلبسته انقلاب اسلامی می دانند می خواهیم با الگوگیری از روش اخلاقی و اسلامی دكتر حدادعادل در جهت وحدت و همگرایی اصولگرایان تلاش كنند. وی با اشاره به روحیه اشرافیگری نامزد كارگزاران گفت: بهتر است نامزد محترم در مورد مشی اشرافیگرانه خود، منزل میلیاردی، وضعیت فرزندان و عملكرد مبهم وی در مورد آزادی بیان در زمان دولت توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی، پاسخگو باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها