هتل‌ رافائل‌ ميزبان‌ اعضا اپوزيسيون/عکس

کد خبر: 268122

يک خبرنگار مقيم پاريس(مرتبط با عناصر گروهک منافقين) از توطئه گروهک منافقين و رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي پرده برداشت.

هتل‌ رافائل‌ ميزبان‌ اعضا اپوزيسيون/عکس

باشگاه خبرنگاران: اين خبرنگار مرتبط با عناصر گروهک منافقين گفته است که به مناسبت در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري در ايران و به منظور درگير کردن جمهوري اسلامي ايران با يک تهاجم جديد و پرحجم جهاني، قرار است ظهر امروز (چهارشنبه) به وقت فرانسه، يک اتفاق مهم در هتل رافائل پاريس حادث شود.

نامبرده افزوده است؛ اسرائيلي‌ها طراح اصلي و تامين کننده اطلاعات و نيازمندي‌هاي اين سناريو بوده و سازمان (گروهک منافقين) مجري آن مي‌باشد.

براساس اين طرح، اسرائيلي‌ها از طريق اميرحسين جهانشاهي با همکاري سازمان(منافقين) اسنادي عليه جمهوري اسلامي جعل کردند و قرار بود به بهانه افشاي اسناد ساختگي، جمعي از اعضاي تاريخ مصرف گذشته و بي خاصيت گروه‌هاي مختلف اپوزيسيون را از سراسر اروپا در محل هتل رافائل پاريس جمع کنند و طرح مورد نظر خود را اجرا نمايند.

بنابر گزارش خبرنگار مورد نظر، گمانه زني‌ها از محتواي اين طرح گروهکي - صهيونيستي عمدتا متوجه احتمال وقوع يک حادثه در هتل مذکور و انتساب آن به داخل کشور مي‌باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها