از روحانی حمایت می‌کنیم/ اعلام آمادگی روحانی برای شرکت در جلسات جامعه روحانیت

کد خبر: 271306

آقای روحانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند و ارتباط ما با ایشان با سابقه بوده و ارتباط تازه ای نیست. در شورای مرکزی جامعه روحانیت نیز همه به ایشان علاقه دارند و وی را جزو موسسین این مجمع می شناسند. از همین رو اگر در آینده مطلبی باشد به خدمت ایشان می رسانیم و ایشان هم اگر مطلبی داشته باشند به اعضای جامعه روحانیت مطرح می کنند.

از روحانی حمایت می‌کنیم/ اعلام آمادگی روحانی برای شرکت در جلسات جامعه روحانیت
سرویس سیاسی «فردا»- روز گذشته اعضای جامعه روحانیت مبارز با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم دیدار و گفتگو کردند. حجج اسلام طباطبایی، ابراهیمی، عبدوست و تقوی به همراه آیت‌الله تسخیری در این دیدار حضور داشتند. اعضای جامعه روحانیت مبارز در این دیدار که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، برای دولت حسن روحانی آرزوی موفقیت کردند.
در همین خصوص، یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و حاضرین در این جلسه اظهار داشت: هیئتی به نمایندگی از جامعه روحانیت مبارز به عنوان نمایندگان این مجمع اعزام شدند تا دیداری با رئیس جمهور منتخب مردم داشته باشند. این هیئت در این دیدار انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور دولت یازدهم را به ایشان تبریک گفتند. حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار «فردا» با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: اعضای هیئت اعزامی در این دیدار همکاری و حمایت جامعه روحانیت مبارز از رئیس جمهور منتخب را به ایشان ابلاغ و از آقای روحانی دعوت کردند تا در جلسات جامعه روحانیت شرکت کنند. وی در ادامه افزود: آقای روحانی نیز از اعلام حمایت جامعه روحانیت ابراز خرسندی کرده و تشکر و قدردانی در این زمینه داشتند و اعلام آمادگی کردند که در آینده در جلسات جامعه روحانیت مبارز حضور یابند. حجت الاسلام ابراهیمی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: آقای روحانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند و ارتباط ما با ایشان با سابقه بوده و ارتباط تازه ای نیست. در شورای مرکزی جامعه روحانیت نیز همه به ایشان علاقه دارند و وی را جزو موسسین این مجمع می شناسند. از همین رو اگر در آینده مطلبی باشد به خدمت ایشان می رسانیم و ایشان هم اگر مطلبی داشته باشند به اعضای جامعه روحانیت مطرح می کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها