مواضع روحانی به اصول‌گرایان نزدیک است

کد خبر: 276383

آیت‌الله حسن ممدوحی اظهار داشت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو قصد سهم‌خواهی از دولت آینده را دارند و تلاش می‌کنند جایی برای خود در این دولت باز کنند.

فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اصلاح‌طلبان تندرو افراد اصول‌گرایان را تنها مانع بر سر راه خود می‌بینند و به‌همین خاطر دست به تخریب نیروهای ارزشی می‌زنند.

آیت‌الله حسن ممدوحی اظهار داشت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو قصد سهم‌خواهی از دولت آینده را دارند و تلاش می‌کنند جایی برای خود در این دولت باز کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این‌گونه اقدامات را تلاش برای سیاه‌نمایی عنوان کرد و افزود: این افراد اصول‌گرایان را تنها مانع بر سر راه خود می‌بینند و به‌همین خاطر دست به تخریب نیروهای ارزشی می‌زنند.

ممدوحی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات نداشتند، بیان داشت: رئیس جمهور منتخب متعلق به اصلاح طلبان نیست و یک چهره مستقل است.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه که تاکنون در رفتار رئیس جمهور منتخب دیده شده، بیشتر به مواضع اصول‌گرایان نزدیک است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مدت اخیر شاهدیم در نقاط مختلف چند نفر به اسامی و عناوین مختلف سر برمی آورند و خود را جریان یا گروهی طرف‌دار رئیس جمهور منتخب عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رشد قارچ‌گونه این افراد فلسفه خاصی ندارد، تصریح کرد: این اقدامات موجب بروز اختلاف می‌شود و بدون اعتقاد و التزام نمی‌شود اعلام موضع کرد.

ممدوحی اعلام کرد: برای اینکه مملکت و فضای سیاسی کشور به‌دست چنین افرادی که امتحان خوبی پس نداده‌اند دچار آشفتگی نشود تنها یک راه وجود دارد و آن‌هم این است که همه به فرامین اندیشمندانه مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها