با "رجانیوز" دولت یازدهم آشنا شوید/ به نام اعتدال به کام افراط / یاد و خاطره مشاییون زنده شد! + سند

کد خبر: 286260

دکتر روحانی بارها و بارها در تبلیغات انتخاباتی در مذمت «بگم بگم»ها ، تهمت زنی ها و تخریب نیروهای کارآمد سخن گفت. سوال مشخص این است که با وجود طرح این شعارها ازسوی ایشان که با استقبال شورانگیز ملت مواجه شد، رواست رویکرد باند حاکم بر دولت احمدی نژاد در سایت های حامی دولت بازتولید شود یا خیر. به طور مشخص آیا دولت یازدهم هم خواستار «رجانیوز» دیگری برای خود است که مرزهای اخلاق و شرع را در نوردد و همه را از یمین و یسار به تیغ تهمت و برچسب بیالاید؟

با "رجانیوز" دولت یازدهم آشنا شوید/  به نام اعتدال به کام افراط / یاد و خاطره مشاییون زنده شد! + سند
سرویس سیاسی«فردا»: گویا قرار است یاد و خاطره عملکرد رسانه های دولت گذشته بازهم زنده شود. شاهد این مدعا عملکرد سایتی است که توسط محفلی از نیروهای امنیتی سابق که پای در گلیم سیاست کرده اند،اداره می شود. این سایت که خود را ارگان غیر رسمی دولت اعتدال می داند به صورتی عجیبی این روزها با افراطیون اصلاح طلب همنوا شده است و حجم عجیبی از توهین و تخریب را به سمت رقبای خود روانه کرده است. نکته جالب اینجاست که این سایت خود را حامی الگوی اعتدال می داند اما با افراطیونی هم نوا شده است که بارها در مذمت انها داد سخن سر داده بود. عملکرد این سایت به نحوی است که به گفته برخی فعالان رسانه ای باید شاهد ظهور «رجانیوز» جدید در عرصه سایبری باشیم که همان کارویژه اصلی ترین سایت حامی دولت را دوران احمدی نژاد نشان خواهد داد. افراطی گری سایت انتخاب در روزهای گذشته به نحوی بالا گرفت که عملا این سایت بدل به سردسته تعدای شبه رسانه زرد در ایجاد موج هتاکی و تهمت به راستگو و مدیریت شهری تهران شد. این سایت ها طی مطالبی سخیف به احمد دنیامالی که میان مدیران نظام شهره به پاکدستی و مدبر بودن است نسبتهای دروغ و کذب مالی ای را مطرح کردند تا از او به جرم رای به قالیباف انتقام بگیرند. اوج هنر این سایت ها درج صورت جلسه شروع به کار پروژه ای ملی در غرب تهران است که قرار است به صورت یک مجموعه توریستی و گردشگری و تفریحی به شهروندان تهرانی خدمات بدهد. اما طی اقدامی غیر اخلاقی این سایت ها با غیب گویی ای مشایی گونه دنیامالی را واسطه!! عقد قرارداد معرفی کردند و رقمی نجومی هم برای ان تراشیدند! یک منبع آگاه در این خصوص تاکید کرد: این اقدامات یادآور یکه تازی های سایت های بهاری فرقه احمدی نژاد است و یقینا دستگاههای مربوطه تحمل بازتولید روشهای دولت قبل را در عرصه عمومی ندارند . بنابراین اطمینان می دهیم این اقدام سخیف قاطعانه از حیث حقوقی پیگیری خواهد شد. اما جای تعجب است که دولت مدعی اعتدال و اخلاق اینچنین آسوده نظاره گر بی اخلاقی و تهمت زنی رسانه ای همراهان خویش است! حذف مطلب از خروجی انتخاب این مطلب ابتدا در سایت تیک که از زیرمجموعه های سایت معتدل! انتخاب است، درج شد.
تبلیغات سایت تیک در انتخاب
اصل خبر در سایت تیک
این تهمت سخیف در سایت انتخاب نیز درج شد اما پس ازگذشت چند ساعت از خروجی این سایت حذف گردید!
تصویر خبر حذف شده
این تلاش برای رد گم کردن در حالی انجام شد که همچنان در موتور جستجوی گوگل و سایت هایی که به صورت خودکار اخبار سایت ها را درج می کنند اثرات این تهمت سخیف به نام«انتخاب» یافت می شود.
سوال مشخص این است که اگر این سایت معتدل! بر صحت اقدام خود اطمینان داشت چرا اقدام به حذف این خبر کرده است؟ پاسخ مشخص است؛ گروهی کاسبکار سیاسی و پیمانکار رسانه ای برای نیل به اهداف مادی و متنعم شدن از خوان نعمت قدرت دست به هر اقدام غیر اخلاقی می زنند و خود را معتدل نیز می دانند! دکتر روحانی بارها و بارها در تبلیغات انتخاباتی در مذمت «بگم بگم»ها ، تهمت زنی ها و تخریب نیروهای کارآمد سخن گفت. سوال مشخص این است که با وجود طرح این شعارها ازسوی ایشان که با استقبال شورانگیز ملت مواجه شد، رواست رویکرد باند حاکم بر دولت احمدی نژاد در سایت های حامی دولت بازتولید شود یا خیر. به طور مشخص آیا دولت یازدهم هم خواستار «رجانیوز» دیگری برای خود است که مرزهای اخلاق و شرع را در نوردد و همه را از یمین و یسار به تیغ تهمت و برچسب بیالاید؟ این تهمت سخیف و دروغ زشت قاطعانه به صورت قانونی و حقوقی پیگیری خواهد شد. اما از لحاظ اخلاقی بر ذمه اصحاب واقعی اعتدال است که از این سنخ پرونده سازیهای زشت و بگم بگم های احمدی نژادی تبری جویند...
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها