دانشگاهی در حال بروزرسانی!/ نام دانشگاه چیست؟ «احمدی نژاد» یا «ایرانیان»؟

کد خبر: 297374

دانشگاه ایرانیان نه تنها استاد، دانشجو و حتی مجوز قانونی هم ندارد، بلکه از داشتن یک آرم هم بی بهره است. بالاي سايت اين دانشگاه يک جای خالی است که در آن نوشته شده محل درج آرم دانشگاه اما آنچه که به طور قطع می توان گفت که اين دانشگاه دارد شخصی به نام محمود احمدي‌نژاد است. به اين ترتيب‌، در سايت اين دانشگاه چيزی که بيش از همه به چشم می ‌خورد عکس رئیس جمهور سابق است.

دانشگاهی در حال بروزرسانی!/ نام دانشگاه چیست؟ «احمدی نژاد» یا «ایرانیان»؟
سرویس سیاسی «فردا» -مریم آبنیکی- اولین بیانیه دانشگاه ایرانیان یا بهتر است بگوییم دانشگاه احمدی نژاد طی روزهای اخیر و همزمان با عید سعید غدیر خم منتشر شد تا یاران رئیس جمهور سابق نشان دهند که برای راه اندازی این دانشگاه با تمام مخالفت های قانونی موجود، عزم خود را جزم کرده اند.
از همین رو و به واسطه انتشار اولین بیانیه دانشگاه ایرانیان، سری به سایت این دانشگاه زدیم تا از نحوه کار و امور این دانشگاه مطلع شویم اما هر صفحه ای را که باز کردیم با کلمه در حال بروز رسانی مواجه شدیم. در صفحه نخست که فقط جای خالی آرم دانشگاه و عکس های پی در پی احمدی نژاد به چشم خورد و مابقی صفحات به جز بخش بیانیه دانشگاه که به تازگی منتشر شده، هنوز در حال بروز رسانی است.
آنچه در صفحه اصلی سایت دانشگاه در اولین نگاه به چشم می خورد، تصاویری از محمود احمدی نژاد تحت عنوان رئیس دانشگاه ایرانیان است. در ادامه منوی اصلی دارای بخش های بیانیه تاسیس، ریاست دانشگاه، هیات رئیسه دانشگاه، مجتمع های دانشگاهی، دانشکده ها و مراکز آموزشی است. بیانیه که به تازگی درون سایت منتشر شده و وقتی روی بخش های ریاست دانشگاه و هیات رئیسه دانشگاه کلیک کنی، صفحه ای خالی با متن "در حال بروز رسانی" در صفحه مانیتور گشوده می شود. مجتمع های دانشگاه شامل مجتمع علوم اقتصادی، مجتمع علوم پزشکی و مجتمع فنی و مهندسی می باشد و طبق اعلام سایت، این مجتمع ها اقدام به پذیرش دانشجو کرده اند. 2 دانشکده زبان خارجی و حقوق و همچنین مراکز آموزشی زبان و آموزش های مجازی از جمله بخش های دیگر منوی اصلی هستند.

بیانیه تاسیس، به سبک گفتار احمدی نژادی

بیانیه تاسیس دانشگاه ایرانیان نکات جالبی را در خود جای داده است و مشاهده و خواندن متن این بیانیه، کاربران را به یاد سخنرانی های احمدی نژاد در طول دوران ریاست جمهوری اش می اندازد.
بیانیه همچون سخنرانی های رئیس جمهور سابق با دعای فرج آغاز می شود و در ادامه همانگونه که احمدی نژاد در تمام سخنرانی های خود در ابتدای امر از برتری انسان بر تمامی موجودات و انسان جهانی سخن می گفت، بخش های ابتدایی این بیانیه نیز به تعریف انسان، ماموریت انسان، ارزش های مشترک انسانی و جهان انسانی و انسان جهانی اختصاص یافته است.

12000 بازدید برای صفحه خالی!

دانشگاه ایرانیان نه تنها استاد، دانشجو و حتی مجوز قانونی هم ندارد، بلکه از داشتن یک آرم هم بی بهره است. بالاي سايت اين دانشگاه يک جای خالی است که در آن نوشته شده محل درج آرم دانشگاه اما آنچه که به طور قطع می توان گفت که اين دانشگاه دارد شخصی به نام محمود احمدي‌نژاد است. به اين ترتيب‌، در سايت اين دانشگاه چيزی که بيش از همه به چشم می ‌خورد عکس رئیس جمهور سابق است. این سایت البته در ابتدای راه است و احتمالا در روزهای آینده و زمانی که به بهره برداری کامل برسد، تبدیل به آلبومی از تصاویر احمدی نژاد و احتمالا یارانش خواهد شد.
نکته جالب اینجاست که صفحات خالی‌ ریاست دانشگاه و هیات رئیسه دانشگاه، هر کدام تا به امروز بيش از 12000بار ديده شده و امتياز هم کسب کرده اند. دوستان گويی از تجربيات خود در ارائه آمارهای فوق‌العاده واقعی که در زمان دولت نهم و دهم به دست آورده‌اند در اين سايت استفاده بهينه مي‌کنند.
بنابراین در حال حاضر می توان گفت دانشگاه ایرانیان یا همان دانشگاه محمود احمدی نژاد که نه مجوز درست و حسابی دارد‌، نه اساسنامه دارد‌، نه استاد و دانشجو، حالا یک سایت اینترنتی دارد. 16 ميليارد تومانی هم که از حساب بيت‌المال برای کارهای تاسیس این دانشگاه برداشته بودند پس داده‌ شد، تا در روزهای آینده تکلیف این دانشگاه مشخص شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها