حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید اسدی

کد خبر: 321065

مقام معظم رهبری درآغاز ایام دهه فجر ضمن حضور در مرقد مطهر امام راحل بر مزار جمعی از شهدا از جمله شهید اسدی ، دیپلمات ایرانی به شهادت رسیده در یمن حضور یافتند.

حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید اسدی
مهر: مقام معظم رهبری درآغاز ایام دهه فجر ضمن حضور در مرقد مطهر امام راحل بر مزار جمعی از شهدا از جمله شهید اسدی ، دیپلمات ایرانی به شهادت رسیده در یمن حضور یافتند. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، صبح روز گذشته با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. بر اساس این گزارش رهبر انقلاب بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا نیز حاضر شدند .برای ارواح طیبه شهدا علو درجات مسألت کردند. رهبر معظم انقلاب روز گذشته بر مزار شهدایی همچون حسن طهرانی مقدم، محمد ابراهیم همت، شهید مرتضی آوینی، شهدای 72 تن، شهید مصطفی چمران و علی صیادشیرازی فاتحه خواندند. اما نکته مهم حضور رهبر معظم انقلاب در بر سر مزار شهدا حضور ایشان بر مزار شهید ابوالقاسم اسدی ، دیپلمات ایرانی به شهادت رسیده در یمن بود .
علی اصغر اسدی، مسوول کنسولی سفارت ایران در یمن روز شنبه 28 دی ماه مورد حمله شش فرد مسلح در یکی از خیابان‌های منطقه الشمیله در مرکز صنعاء قرار گرفت که بعد از مقاومت با شلیک‌های متعدد آنها به شدت زخمی و در نهایت به شهادت رسید. رهبر انقلاب پیشتر نیز بر سر مزار شهيد حاج محمد ناصر ناصرى ديپلمات جمهورى اسلامى ايران كه سال گذشته در شهر مزار شريف افغانستان به دست طالبان به شهادت رسيد حاضر شده و ضمن گفت وگو با خانواده وى، از خدمات شايان توجه او به نظام اسلامى تجليل كرده بودند. حضور رهبر انقلاب بر مزار دیپلمات های شهید کشورمان در کنار شهدای دفاع مقدس و شهدای عرصه های نظامی نشان از اهمیت ویژه و توجه مقام معظم رهبری به فعالیت های دیپلماسی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها