بروز اختلافات میان تروریست‌ها در کسب

کد خبر: 333439

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته هلاکت سرکرده «آزادگان شام» در ریف شمالی لاذقیه، اهمیت نظامی و استراتژیک آزادسازی «ملیحه»، بروز اختلافات بین گروه‌های مسلح در «کسب» و آغاز نشست شورای عمومی گروه «دشمنان سوریه» در استانبول است.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در هلاکت سرکرده گروه مسلح «آزادگان شام» در ریف شمالی لاذقیه، اهمیت نظامی و استراتژیک آزادسازی شهرک «ملیحه» در غوطه شرقی دمشق، بروز اختلافات در گروه‌های مسلح شرکت‌کننده در نبرد «کسب» و آغاز نشست شورای عمومی گروه «دوستان سوریه» در استانبول ملاحظه کرد .

تحولات میدانی

حمله گروه‌های تکفیری به روستاهای امن ریف غربی دمشق

گروه‌های مسلح تکفیری تعدادی از روستاهای امن ریف غربی دمشق در جنوب سوریه را مورد حمله قرار دادند .

هلاکت سرکرده گروه مسلح «آزادگان شام» در ریف شمالی لاذقیه

نبردهای ریف شمالی لاذقیه درحالی در مناطق مختلف آن ادامه دارد که گروه‌های مسلح شرکت کننده در نبردهای این منطقه از هلاکت سرکرده گروه « آزادگان شام» در جریان نبردهای امروز شنبه خبر دادند .

اهمیت نظامی و استراتژیک آزادسازی شهرک «ملیحه» در غوطه شرقی دمشق

آزادسازی شهرک «ملیحه» در غوطه شرقی دمشق به دست نیروهای ارتش سوریه از اهمیت نظامی و استراتژیکی بسیاری برخوردار است که مهمترین آن کاهش حملات خمپاره‌ای عناصر مسلح از مناطق اطراف دمشق به این شهر است .

بروز اختلافات در گروه‌های مسلح شرکت‌کننده در نبرد «کسب »

طولانی شدن «نبرد انفال» در ریف شمالی لاذقیه و به طور مشخص شهر مرزی « کسب» و ناتوانی گروه‌های مسلح شرکت‌کننده در این نبرد از تحقق اهداف مورد نظر، موجب بروز اختلافاتی بین آنها سریع‌تر از حد انتظار شده است .

سوری‌ها در «کسب» با تروریست‌های تکفیری می‌جنگند

جدیدترین گزارش‌های رسیده از منطقه مرزی کسب تاکید می‌کند که سوری‌ها در این منطقه با کنار گذاشتن تمام اختلافات سیاسی، کنار هم در مبارزه با گروه‌های مسلح تکفیری و دفاع حملات آنها می‌جنگند .

تحولات سیاسی

آغاز نشست شورای عمومی گروه «دوستان سوریه» در استانبول

نشست موسوم به «شورای عمومی گروه دوستان سوریه» که از مخالفان حمایت می‌کنند با هدف بررسی تحولات سوریه امروز در «استانبول» آغاز به کار کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها