نصرالله:خطرسرنگونی سوریه ازبین رفته است

کد خبر: 333678

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته هلاکت فرمانده شورای نظامی ارتش آزاد، تاکید نصرالله براینکه خطر سرنگونی نظام سوریه از بین رفته، تشدید حملات داعش بر النصره، هم‌بازی رونالدو و دختر 16 ساله آلمانی در صفوف گروه‌های تروریستی است.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان تشدید حملات داعش به مواضع جبهه النصره،هم‌بازی رونالدو در صف گروه‌های تروریستی سوریه، دختر 16 ساله آلمانی که به داعش پیوست، مهمترین سرکردگان تکفیری به هلاکت رسیده در نبردهای کسب، هلاکت فرمانده شورای نظامی ارتش آزاد در حمص و وضعیت 2 روستای شیعی نبل و الزهراء دانست .

تحولات میدانی

تشدید حملات داعش به مواضع «جبهه النصره »

گروه تروریستی داعش در واکنش به تهدیدات اخیر «ایمن الظواهری» سرکرده القاعده حملات علیه مواضع «جبهه النصره»، به عنوان شاخه رسمی القاعده در سوریه را دو چندان کرد .

مسئول اطلاع رسانی «جنبش آزادگان شام» در سوریه کشته شد

گروه مسلح موسوم به «جنبش آزادگان شام» از هلاکت مسئول اطلاع رسانی خود در جریان نبردهای روز گذشته نیروهای ارتش سوریه با این گروه‌ در منطقه مرزی کسب خبر داد .

دختر 16 ساله آلمانی به داعش پیوست

اخیرا انتشار خبر سفر دختر 16 ساله آلمانی به سوریه و پیوستن وی به گروه‌های تکفیری جنجال بسیاری را در جوامع غربی به راه انداخته است .

مهمترین سرکردگان تکفیری به هلاکت رسیده در نبردهای کسب+عکس

از زمان برافروخته شدن جبهه ریف شمالی لاذقیه تاکنون که حدود 2 هفته از آغاز آن می‌گذرد، صدها تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند که تعداد قابل توجهی از آنها سرکردگان گروه‌های مسلح بوده‌اند .

حکایت 2 سال محاصره شیعیان «نبل» و «الزهرا» در حلب+فیلم

شهرک‌های شیعه‌نشین «نبل» و «الزهرا» در حلب بیش از 2 سال است در محاصره گروه‌های تکفیری از جمله «جبهه النصره» قرار دارند و روزهای بسیار سختی را سپری می‌کنند .

وقتی تروریست‌ها همدیگر را می‌کشند+فیلم

اختلافاتی که بین گروه‌های مسلح از 3 ماه پیش آغاز شده، باعث کشتار بسیاری از آنها به دست یکدیگر شده است .

نگاهی به تاکتیک آزادسازی شهرهای بزرگ و کنترل آنها توسط ارتش سوریه

عملیات ارتش سوریه در جبهه‌های مختلف از شمال تا جنوب، بر این نکته تاکید می‌کند که ارتش سوریه تلاش دارد تا پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور، شهرهای بزرگ سوریه را از گروه‌های مسلح پاکسازی کند .

هم‌بازی رونالدو در صف گروه‌های تروریستی سوریه+فیلم

به تازگی فیلمی منتشر شده که یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال «آرسنال » انگلیس و هم‌بازی‌های «کریستین رونالدو»، ستاره تیم فوتبال «رئال مادرید » در صفوف گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه مشاهده می‌شود .

شرایط نظامی سخت و پیچیده حاکم بر جوبر/پیشروی ارتش تا مرکز شهر+فیلم و نقشه

عملیات نظامی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق و به طور مشخص همچنان در شهرک « جوبر» باتوجه به بافت و ساختار نظامی سخت و پیچیده حاکم بر آن ادامه دارد و تاکنون ارتش سوریه موفق به پیشروی تا مرکز آن شده است .

حضور هیأت انگلیسی در دمشق/ ائتلاف معارضان نماینده تمام سوریه نیست

حسن عبدالعظیم با اشاره به دعوت از کمیته ملی هماهنگی سوریه برای حضور در کنفرانس ژنو 3 تأکید کرد که تنها راه حل بحران سوریه، سیاسی است، ائتلاف معارضان سوری هیچ‌گاه نمی‌تواند نماینده تمام معارضان سوریه یا هر کس دیگر باشد .

هلاکت فرمانده شورای نظامی ارتش آزاد در حمص و 50 همراهش

در جریان عملیات یگان توپخانه ارتش سوریه در شهر حمص فرمانده شورای نظامی ارتش آزاد در حمص و 50 تروریست همراهش به هلاکت رسیدند .

تحولات سیاسی

یک کشته و 30 زخمی در درگیری‌های پناهندگان سوری در اردن

یکی از مسئولان امنیتی اردن شمار قربانیان درگیری‌های روز گذشته پناهندگان سوری در اردوگاه «الزعتری» را یک کشته و بیش از 30 زخمی اعلام کرد .

رسیدگی سفارتخانه‌های سوریه در ابوظبی و منامه به امور شهروندان در کویت و عربستان

وزارت امور خارجه سوریه به سفارت‌‌هایش در ابوظبی و منامه ماموریت داد به به امور شهروندان سوری مقیم در کویت و عربستان رسیدگی کنند .

نصر الله: برخی هواداران «۱۴ مارس» موافق دخالت حزب الله در سوریه هستند

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که برخی از هواداران جریان 14 مارس در راستای دفاع از لبنان در مقابل گروهک‌های تروریستی تکفیری، با دخالت حزب الله در سوریه موافق هستند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها