اعدام اسقف سوری توسط داعش

کد خبر: 344113

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آزادی اعضای ربوده شده هیئت تحقیق سازمان ملل در سوریه، اعدام اسقف سوری بدست داعش و گفت‌وگو با سرباز زندان حلب با 243 ترکش دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آزادی اعضای ربوده شده هیئت تحقیق سازمان ملل در سوریه، اعدام اسقف سوری بدست داعش و گفت‌وگوی فارس با سرباز زندان حلب با 243 ترکش دانست .

تحولات میدانی

سانا: اعضای ربوده شده هیئت تحقیق سازمان ملل در سوریه آزاد شدند

خبرگزاری رسمی سوریه از آزادی اعضای هیئت بازرسی سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی در مورد قضیه استفاده از گاز کلر در سوریه خبر داد .

داعش اسقف سوری را اعدام کرد

انجمن دفاع از حقوق بشر سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گروه تروریستی «داعش» «پائولو دالولیو» اسقف سوری را که 29 ژوئیه گذشته در رقه ربوده شده بود، اعدام کرده است .

ائتلاف جدید مخالفان مسلح در شرق سوریه علیه داعش

برخی گروه‌های مخالف به همراه گروه مسلح «ارتش آزاد» با انتشار ویدیویی از تشکیل ائتلافی موسوم به «مجلس «شورای مجاهدین» در شرق سوریه خبر داده و هدف خود را اخراج عناصر داعش از منطقه اعلام کرده‌اند .

گفت‌وگوی فارس با سرباز سوری که 243 ترکش به بدنش اصابت کرده بود

درهم شکستن محاصره زندان مرکزی حلب از جمله اسطوره‌های بحران سوریه است . « غیث منذر» از جمله این سربازان است که در دفاع از این زندان 243 ترکش به بدنش اصابت کرد .

تحولات سیاسی

اردن: دمشق می‌تواند سفیر جدید به امان معرفی کند

وزیر اطلاع رسانی اردن اعلام کرد که اخراج سفیر سوریه از اردن به معنی بسته شدن سفارت این کشور نیست و دمشق می‌تواند سفیر جدید خود را به امان معرفی کند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها