عذرخواهی سناتورآمريکايی از اسد/سند

کد خبر: 347300

یک سناتور ایالت ویرجینیا در پیامی به بشار اسد گفت: من از اظهارات ناشایست کری درباره انتخابات عذرخواهی می کنم آدم عاقل نمی‌تواند انتخاباتی را که سه چهارم رأی دهندگان به پای صندوقهای رأی آمدند و شخصی را با آرای بالا انتخاب کردند نادیده بگیرد.

عذرخواهی سناتورآمريکايی از اسد/سند
ابنا: «ریچارد بلک» یکی از سناتورهای آمریکایی در پیامی به «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را «پیروزی طنین‌انداز ملت سوریه» توصیف کرد. وی همچنین از بشار اسد و سوری‌ها به سبب اظهارنظرهای «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در خصوص انتخابات سوریه عذرخواهی کرد. ریچارد بلک از سناتورهای آمریکایی از ایالت ویرجینیا در پیام خود افزوده است جهانیان نمی‌توانند حمایت قاطعانه سوری‌ها را که با چهره هایی خندان به پای صندوقهای رأی رفتند نادیده بگیرند.
سناتور بلک تصریح کرد رأی دهندگان سوری با حضور خود در انتخابات، جهادی‌های خشونت طلب را به شدت توبیخ کردند. همچنین این انتخابات بیزاری و تنفر سوریها از قطع کنندگان سرها و اعدامهای علنی و آدم خوارها و کشتارها را ثابت کرد. وی تصریح کرد من از اظهارات ناشایست کری درباره انتخابات عذرخواهی می کنم آدم عاقل نمی‌تواند انتخاباتی را که سه چهارم رأی دهندگان به پای صندوقهای رأی آمدند و شخصی را با آرای بالا انتخاب کردند نادیده بگیرد. خوشبختانه انتخاب رؤسای جمهورها حق آقای کری نیست بلکه حق ملت سوریه است. سناتور بلک گفت: نباید این انتخابات را نادیده گرفت. یک گام اساسی به سوی برقراری صلح جهانی و نشانه آن بود که زمان آن فرار سیده است به اراده ملت سوریه اعتراف و به این جنگ پایان داده شود. دفتر ریاست جمهوری سوریه متن پیام سناتور بلک را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها