نظرحزب الله از هدف تکفیری‌های داعش

کد خبر: 352935

شماری از مقامات حزب الله لبنان با تاکید بر ضرورت اتخاذ مواضع فراگیر ملی به منظور رویارویی با تروریسم تکفیری، هدف گروهک تروریستی «داعش» را رهایی دادن دشمن صهیونیستی خواند.

حزب الله هدف تکفیری‌های داعش را رهایی دشمن صهیونیستی اعلام کرد

شماری از مقامات حزب الله لبنان با تاکید بر ضرورت اتخاذ مواضع فراگیر ملی به منظور رویارویی با تروریسم تکفیری، هدف گروهک تروریستی «داعش» را رهایی دادن دشمن صهیونیستی خواند.

خبرگزاری فارس: حزب الله هدف تکفیری‌های داعش را رهایی دشمن صهیونیستی اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد» ، شیخ «نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم ختمی در شهرک «عیترون» با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی لبنان در درهم کوبیدن شبکه‌های تکفیری موفق شدند، بر لزوم همگرایی جریان‌های 8 مارس و 14 مارس و اتخاذ موضع ملی قوی و فراگیر جهت رویارویی با تروریسم تکفیری تاکید کرد و افزود: تکفیری‌ها در دستیابی به هیچ کدام از اهداف از پیش تعیین شده خودشان موفق نبودند... گروهی که می‌خواهد از تهدیدات و انفجارهای تروریستی سوء استفاده کند، باید ناامید شودند زیرا در موضع خودمان در قبال سوریه تغییری ایجاد نمی‌کنیم، همان‌گونه که تغییری در معادلات لبنان ایجاد نمی‌شود بلکه تکفیری‌ها امروز ضعیت‌تر از همیشه شده‌اند.

وی افزود: اگر تروریسم تکفیری فرصتی استراتژیک برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد تا ناکامی‌هایش در لبنان را جبران کند، دخالت حزب الله در سوریه و شکست دادن تکفیری‌ها در «القصیر» و «القلمون» این فرصت اسرائیلی را به شکستی استراتژیک برای این رژیم و تکفیری‌ها تبدیل کرد و در نتبجه لبنان توانست خطرهای بزرگتر و مشکل‌تر تروریسم تکفیری را پشت سر بگذارد و اکنون دیگر تکفیری‌ها نمی‌توانند تجربه عراق و سوریه را در لبنان تکرار کنند.

از طرفی «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان گفت: کسانی که در شرایط فعلی «داعش» را به منصه ظهور رساندند، همان کسانی هستند که به دنبال رهایی بخشیدن به دشمن اسرائیلی و یاری دادن به رژیم صهیونیستی هستند. آنها متحدان اسرائیل‌ در منطقه هستند... باید منتظر نتایج این اقدامات خود باشند.

از طرفی دیگر «نواف الموسوی» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با بیان اینکه دیگر کسی در جهان پیدا نمی‌شود که با حزب الله بر سر دخالت در تحولات سوریه بحث و مناقشه کند، تاکید کرد که اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود، اکنون لبنان شاهد تحولات موصل و الانبار می‌بود.

وی افزود: همه لبنانی‌ها در باطن خود می‌گویند که حزب الله بهترین کار را در سوریه انجام داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930417000219#sthash.vASSzkmy.dpuf
فارس: شماری از مقامات حزب الله لبنان با تاکید بر ضرورت اتخاذ مواضع فراگیر ملی به منظور رویارویی با تروریسم تکفیری، هدف گروهک تروریستی «داعش» را رهایی دادن دشمن صهیونیستی خواند. به گزارش پایگاه خبری «العهد»، شیخ «نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم ختمی در شهرک «عیترون» با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی لبنان در درهم کوبیدن شبکه‌های تکفیری موفق شدند، بر لزوم همگرایی جریان‌های 8 مارس و 14 مارس و اتخاذ موضع ملی قوی و فراگیر جهت رویارویی با تروریسم تکفیری تاکید کرد و افزود: تکفیری‌ها در دستیابی به هیچ کدام از اهداف از پیش تعیین شده خودشان موفق نبودند... گروهی که می‌خواهد از تهدیدات و انفجارهای تروریستی سوء استفاده کند، باید ناامید شودند زیرا در موضع خودمان در قبال سوریه تغییری ایجاد نمی‌کنیم، همان‌گونه که تغییری در معادلات لبنان ایجاد نمی‌شود بلکه تکفیری‌ها امروز ضعیت‌تر از همیشه شده‌اند. وی افزود: اگر تروریسم تکفیری فرصتی استراتژیک برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد تا ناکامی‌هایش در لبنان را جبران کند، دخالت حزب الله در سوریه و شکست دادن تکفیری‌ها در «القصیر» و «القلمون» این فرصت اسرائیلی را به شکستی استراتژیک برای این رژیم و تکفیری‌ها تبدیل کرد و در نتبجه لبنان توانست خطرهای بزرگتر و مشکل‌تر تروریسم تکفیری را پشت سر بگذارد و اکنون دیگر تکفیری‌ها نمی‌توانند تجربه عراق و سوریه را در لبنان تکرار کنند. از طرفی «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان گفت: کسانی که در شرایط فعلی «داعش» را به منصه ظهور رساندند، همان کسانی هستند که به دنبال رهایی بخشیدن به دشمن اسرائیلی و یاری دادن به رژیم صهیونیستی هستند. آنها متحدان اسرائیل‌ در منطقه هستند... باید منتظر نتایج این اقدامات خود باشند. از طرفی دیگر «نواف الموسوی» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با بیان اینکه دیگر کسی در جهان پیدا نمی‌شود که با حزب الله بر سر دخالت در تحولات سوریه بحث و مناقشه کند، تاکید کرد که اگر دخالت حزب الله در سوریه نبود، اکنون لبنان شاهد تحولات موصل و الانبار می‌بود. وی افزود: همه لبنانی‌ها در باطن خود می‌گویند که حزب الله بهترین کار را در سوریه انجام داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها