ترانسپورت تکفیری‌ها با ترکیش‌ایر

کد خبر: 354689

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان تشدید درگیری‌های داعش- جیش الاسلام در غوطه شرقی، درگیری‌های شدید اطراف زندان مرکزی حلب و چرایی حضور قرقیزها در جنگ سوریه دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان تشدید درگیری‌های داعش- جیش الاسلام در غوطه شرقی، درگیری‌های شدید در اطراف زندان حلب، چرایی حضور قرقیزها در جنگ سوریه دانست .

تحولات میدانی

تشدید درگیری‌های «داعش - جیش الاسلام» در غوطه شرقی دمشق

منابع میدانی سوری از تشدید درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه تروریستی تکفیری «داعش - جیش الاسلام» در غوطه شرقی دمشق خبر می‌دهند .

درگیری‌های شدید اطراف زندان مرکزی حلب

از اطراف زندان مرکزی حلب خبر می‌رسد که مناطق اطراف این زندان شاهد درگیری‌های شدیدی با هدف تسلط مجدد گروه‌های مسلح تروریستی بر آن است .

91 تبعه تاجیک با پرواز 254 ترکیش‌ به داعش در عراق پیوستند

هواپیمایی ترکیش با انتقال بیشترین حجم شبه‌نظامی‌های افراطی خارجی به داخل سوریه و عراق به کانال اصلی جابجایی تروریست‌های تکفیری و ترانسپورت آنها تبدیل شده است .

چرایی حضور قرقیزها در درگیری‌های سوریه

تبلیغات سازمان‌های افراطی، تشدید فعالیت امامان اینترنتی، پیروی برخی امام خطیبان از اندیشه‌های افراطی و مهاجرت کاری جوانان به روسیه و آشنایی با ایده‌های تندرو در آنجا از جمله مهمترین عوامل مشارکت قرقیزها در درگیرهای سوریه است .

فیلم/ ثروتمندترین تروریست‌های قرن/ مجازات شانه کردن مو و ریتم تند آهنگ موبایل

فروش گسترده مواد مخدر و سلاح و قاچاق انسان و سرقت‌های کلان از بانک‌ها از معمول‌ترین کارهای آن‌ها برای به‌دست آوردن پول است. هر کس در نماز جمعه حاضر نشود یا موهای خود را هم شانه کند با مجازات این تروریست‌ها روبه‌رو می‌شود .

تحولات سیاسی

بشار اسد بزودی سخنرانی می‌کند

رئیس جمهوری سوریه بزودی در مراسم ادای سوگند خود برای دوره ریاست جمهوری جدید که احتمالا پنجشنبه برگزار می‌شود، درباره تحولات سوریه و منطقه سخنرانی می‌کند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها