تصویب ساختارسازمانی قرارگاه پدافندهوایی

کد خبر: 359833

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی به دست مبارک مقام معظم رهبری تصویب و توسط ستادکل نیروهای مسلح آ ماده ابلاغ است.

تسنیم: امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه، گفت: دشمن امروز نسل جوان ما را هدف قرار داده و برای پیشگیری از تاثیرپذیری نسل جوان باید به امر آموزش در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی احتمام بیشتری داشته باشیم و آگاهی و بصیرت جوانان را افزایش دهیم.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: افزایش خودباوری و عمل به فرمایش امام راحل در خصوص اینکه ما می‌توانیم در قرارگاه پدافند هوایی مشهود است و نمونه آن حفظ و نگهداری و عملیاتی نگاه داشتن سامانه‌های پدافندی در طول این سال‌هاست که پدافند هوایی با دست خالی و با وجود اینکه تهدیدات هر روز رو به افزایش است توانسته ماموریت خود را به نحو احسن به اجرا در آورد و مدال افتخار اولویت اول در دفاع از کشور بر سینه پدافند هوایی خودنمایی می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اعلام خبر تصویب ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی، افزود: ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی پس از تلاش فراوان مجموعه قرارگاه به دست مبارک مقام معظم رهبری تصویب و توسط ستادکل نیروهای مسلح آماده ابلاغ است.

وی در پایان گفت: سازمان بین‌المللی ایکائو اعلام کرده که آسمان ایران امن‌ترین فضا در خاورمیانه است و این نشان از قدرت و اقتدار پدافند هوایی در کنترل بیش از 450 فروند هواپیمای عبوری از فضای کشور است که در این زمینه نیروی هوایی ارتش، نیروی هوا و فضای سپاه، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان فرودگاه کشور با پدافند همکاری می‌کنند، اما محوریت کار با قرارگاه پدافند هوایی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها