انتصاب تبعه تاجیک به مقام خلیفه رقه

کد خبر: 363515

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته ارسال کمک‌های بشردوستانه به ریف ادلب، ادامه درگیری کردها با داعش، حمله خمپاره‌ای به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه و داعش در حسکه، انتصاب یک تبعه تاجیک به مقام «خلیفه الرقه» در سوریه است.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان ارسال کمکهای بشردوستانه به ریف ادلب، ادامه درگیری کردها و داعش در حسکه، انتصاب یک تبعه تاجیک به مقام «خلیفه الرقه» در سوریه و حمله خمپاره‌ای به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه در دمشق دانست .

ارسال کمک‌های بشردوستانه و مواد غذایی به ریف ادلب+فیلم

دولت سوریه با همکاری صلیب سرخ استان ادلب اقدام به ارسال کمک‌های بشر دوستانه و مواد غذایی به چندین شهر و اردوگاه پناهجویان سوری «الدانا» در ریف شمالی ادلب کرد .

ادامه درگیری «داعش» و کُردها در ریف حسکه برای ششمین روز متوالی

درگیری‌های مسلحانه گروه تروریستی تکفیری «داعش» با کُردهای سوریه برای ششمین روز متوالی در محورهای مختلف «ریف الیعربیه» از توابع ریف حسکه، در شمال شرقی سوریه ادامه یافت .

انتصاب یک تبعه تاجیک به مقام «خلیفه الرقه» در سوریه

یک تبعه تاجیک در سوریه با حکم «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش، به سمت خلیفه و امیر شهر الرقه در سوریه منصوب شد .

درگیری‌های شدید اطراف شهرک «الزبدانی» در منطقه القلمون

از منطقه القلمون و به طور مشخص از اطراف شهرک «الزبدانی» گزارش شده که برای سومین روز متوالی درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی مسلح در جریان است .

ارتش سوریه عملیات‌ اطراف شهرک «ملیحه» را از سرگرفت

نیروهای ارتش سوریه در حالی عملیات‌های خود را اطراف شهرک «ملیحه» از سرگرفتند که در حال حاضر درگیری‌های شدیدی در این منطقه در جریان است .

واشنگتن انتقال اطلاعات داعش به ارتش سوریه را تکذیب کرد

« ماری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خبر خبرگزاری فرانسه که گفته بود « آمریکا اطلاعات مواضع داعش را به ارتش سوریه انتقال می‌دهد» واکنش نشان داد .

حمله خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه

حمله خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه در دمشق دو زخمی برجا گذاشت .

درگیری گروه‌های مسلح در برزه دمشق/بستن موقت مسیرها توسط ارتش

منطقه «برزه» دمشق بعد از ظهر امروز شاهد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح این منطقه است. این منطقه پس از امضای توافقنامه آشتی ملی شاهد آرامش بود. ارتش سوریه درحال حاضر راه‌های منتهی به این منطقه را مسدود کرده است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها