حبس ۲۵۸ شهروند عین‌العرب توسط ترکیه

کد خبر: 373547

هلاکت سرکرده داعش در عین‌العرب، بازتاب مثبت پیروزی‌های ارتش در حلب، فراخواندن سرکردگان النصره از حماه، تصاویری از کُردهایی که نتوانستند از عین‌العرب خارج شوند و حبس ۲۵۸ شهروند عین‌العرب توسط ترکیه اهم اخبار سوریه در روز گذشته است.

فارس: هلاکت سرکرده داعش در عین‌العرب، بازتاب مثبت پیروزی‌های ارتش در حلب، فراخواند سرکردگان «جبهه‌النصره» از استان حماه، انتشار تصاویری از شهروندان عین‌العرب که موفق به خروج نشدند و محبوس کردن 258 شهروند عین‌العرب از سوی ترکیه در روستای پیرسوس در نزدیک مرز اهم اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته می‌باشد .

تحولات میدانی

هلاکت سرکرده «داعش» در عین‌العرب

منابع آگاه نزدیک به گروه‌ تروریستی تکفیری «داعش» از هلاکت سرکرده این گروه در منطقه «عین‌العرب» یا همان «کوبانی» به دست کمیته‌های دفاع مردمی کُردهای این منطقه خبر دادند .

بازتاب مثبت پیروزی‌های ارتش در حلب نمایان است/ تلاش برای بهبود اوضاع خدماتی

استاندار حلب با بیان اینکه بازتاب مثبت پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه بین اهالی حلب نمایان است و موجب شده تا فضایی مثبت بر شهر حاکم شود، تاکید کرد تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع خدماتی به کار می‌بریم .

« جبهه النصره» سرکردگان خود از استان «حماه» را فرا‌خواند

ادامه عملیات‌های ارتش سوریه در محورهای مختلف استان حماه و حملات موفق نیروی هوایی این کشور علیه مواضع گروه‌های مسلح تروریستی در این استان، جبهه النصره را وادار به فراخواندن سرکردگانش از این استان کرده است .

تصاویر شهروندان عین‌العرب که موفق به خروج نشدند

با شروع بحران عین‌العرب (کوبانی) تعدادی از شهروندان این شهر موفق به فرار نشده‌اند که این موضوع شرایط سختی را برای آنها به وجود آورده است .

تحولات سیاسی

ترکیه 258 شهروند عین‌العرب را در روستای «پیرسوس» محبوس کرده است

در پی تشدید درگیری‌ها در عین‌العرب (کوبانی) بیش از 258 شهروند آن در استادیومی در روستای «پیرسوس» در مرز ترکیه با سوریه توسط نظامیان ترکیه محبوس شده‌اند .

ابراهیمی: بشار اسد تردیدی در پیروزی نداشت/نفوذ ایران در سوریه بیش از روسیه است

نماینده سابق دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: بشار اسد تردیدی در پیروزی نداشت .

پنتاگون: حملات هوایی به کوبانی بزرگترین حملات ائتلاف به داعش بوده است

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که حملات هوایی اخیر ائتلاف به کوبانی بزرگترین حملات هوایی ائتلاف علیه داعش از زمان آغاز جنگ علیه این گروه تروریستی است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها