جنبلاط :ما شارلی هستیم !/عکس

کد خبر: 392188

روزنامه لبنانی "السفیر" با انتشار عکسی از رئیس حزب دیدار دموکراتیک، از ابراز همدردی او با حوادث اخیر فرانسه خبر داد و به نقل از وی نوشت "ما شارلی هستیم" !

جنبلاط :ما شارلی هستیم !/عکس
العالم: "ولید جنبلاط" حملات پاریس را تروریستی خواند و گفت : حملات پاریس در حالی اتفاق افتاد که جهان اسلام سخت ترین مرحله تاریخ خود را سپری می کند؛ و گرفتار درگیری ها، اختلافات و عقب ماندگی فکری است . جنبلاط در صفحه تویتر خود نوشت : حمله به ساختمان مجله شارلی ابدو موجی از تعصب و تبعیض نژادی و دینی بی نظیر را در میان راستگرایان غرب به وجود آورد که بهتر است این موج را فاشیسم جدید خواند.
عکس منتشر شده روزنامه السفیر از ولید جنبلاط
عکس منتشر شده روزنامه السفیر از ولید جنبلاط
جنبلاط خاطرنشان کرد: برداشت یکجانبه از اسلام به ادعای پیروی از سلف، باعث دشمنی بیش از پیش راستگرایان فاشیست غرب با عرب و مسلمانان می شود . جنبلاط هر گونه تعرض به ادیان و بزرگان دینی را محکوم کرد و افزود : سازمان ملل متحد باید قانونی برای جلوگیری از توهین به ادیان و بزرگان دینی تدوین کند . رئیس حزب دیدار دمکراتیک اعلام کرد: سوء استفاده از نام دین برای توجیه هرگونه جرم و جنایتی نیز محکوم است زیرا پیام ادیان دوستی و تساهل است . جنبلاط خاطرنشان کرد: من تصور می کنم که ساموئل هانتینگتون پس از حملات پاریس در قبر خود می رقصد، و برنارد لوئیس نیز خوشحال است زیرا اینها با اسلام دشمن بودند. جنبلاط اظهار داشت: دلایل تلاش برای نابود کردن دین و تخریب وجهه اش زیاد است؛ که جنگ های صلیبی، سقوط قسطنطنیه، دادگاه های تفتیش عقاید در اندلس، استعمار آفریقا ، برده فروشی، استعمار الجزایر . اشغال مصر و سودان بخشی از این دلایل است .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها