شیرینی عملیات حزب الله درغزه/عکس

کد خبر: 396337

گروه های مقاومت فلسطین با برگزاری تجمع مشترک در شهر غزه حمایت خود از عملیات جنبش حزب الله لبنان در منطقه مزارع شبعا را که در واکنش به جنایت رژیم اشغالگر قدس در قنیطره سوریه صورت گرفت، اعلام کردند و خواستار تشکیل جبهه یکپارچه مقاومت عربی ـ اسلامی به منظور مقابله با رژیم صهیونیستی شدند.

شیرینی عملیات حزب الله درغزه/عکس
العالم: سامی ابو زهری سخنگوی حماس در سخنرانی خود در جریان این مراسم تصریح کرد که عملیات حزب الله در مزارع شبعا واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی بود و جامعه بین المللی مسئول تداوم جنایت های این رژیم است. شیخ خالد بطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به نمایندگی از ملت و مقاومت فلسطین، این عملیات قهرمانانه را به ملت دوست و برادر لبنان و سید حسن نصر الله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان تبریک گفت و تاکید کرد که این عملیات نشان داد که جبهه مقاومت از لبنان تا شبعا، قنیطره، قدس و غزه، جبهه یکپارچه ای است.
وی افزود عملیات شبعا نتانیاهو را در بحران شدیدی قرار داد و آینده سیاسی وی را با چالش و تهدید جدی مواجه کرد. از سوی دیگر، جمیل مزهر از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تبریک این عملیات قهرمانانه جنبش حزب الله تاکید کرد که این عملیات واکنش طبیعی به جنایت قنیطره بود. مزهر با تاکید بر لزوم تشکیل جبهه یکپارچه مقاومت عربی ـ اسلامی برای مقابله با دشمن صهیونیستی تصریح کرد که بدون تشکیل چنین جبهه ای نمی توانیم در برابر این دشمن پیروز شویم و مقاومت بهترین راه پیروزی در برابر رژیم اشغالگر قدس است.
یاسر خلف نیز به نمایندگی از جنبش آزادگان فلسطین گفت گروه های مقاومت بینی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس را به خاک مالیدند و این عملیات واکنش طبیعی به جنایت های این رژیم است. وی افزود واکنش حزب الله نشان داد که دوران حملات بی پاسخ رژیم صهیونیستی گذشته است و اکنون مقاومت با قاطعیت به تجاوزات آن پاسخ می دهد.
در همین راستا، فایز ابو عیطه سخنگوی جنبش فتح اظهار داشت:« ما هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به اراضی عربی را محکوم می کنیم.» وی در عین حال، نسبت به هر گونه تجاوز این رژیم علیه ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و غزه و نیز تجاوز به ملت لبنان هشدار داد و مسئولیت هر گونه پیامدهای این تجاوزات را متوجه اسرائیل دانست. ابو مجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی نیز تاکید کرد که عملیات حزب الله سرآغاز مرحله جدیدی است که نشان می دهد هیچ کدام از تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و دوران تجاوزات یکطرفه این رژیم به سر آمده است.
از سوی دیگر، علی زعلان نماینده جنبش مقاومت مردمی هم تصریح کرد که عملیات قهرمانانه حزب الله نشان داد که دوران بی پاسخ ماندن جنایت ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی تمام شده است و امروز هر گونه تجاوز این رژیم تاوان سختی برای آن در بر خواهد داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها