گزارش ایندیپندنت از قتل ۳مسلمان آمریکایی

کد خبر: 399126

سه شهروند مسلمان آمریکایی توسط مردی 46 ساله و ملحد به قتل رسیدند. این فرد پیش از این در مطلبی در صفحه شخصی خود در فیس بوک علیه مسلمانان و حتی مسیحیان مطالبی منتشر کرده و تنها راه حل مشکل خاورمیانه را «الحاد» دانسته بود.

فارس: روزنامه ایندیپندنت با اشاره به قتل سه مسلمان آمریکایی نوشت تنها به دلیل مسلمان بودن مقتولان، رسانه‌های جهان به خوبی این خبر را پوشش ندادند.

سه شهروند مسلمان آمریکایی توسط مردی 46 ساله و ملحد به قتل رسیدند. این فرد پیش از این در مطلبی در صفحه شخصی خود در فیس بوک علیه مسلمانان و حتی مسیحیان مطالبی منتشر کرده و تنها راه حل مشکل خاورمیانه را «الحاد» دانسته بود. به نوشته ایندیپندنت، از آن‌جایی که مقتولان مسلمان بودند، پوشش خبری این اتفاق تنها توسط تعداد معدودی از رسانه‌ها انجام گرفت. نویسنده مسلمان مطلب ایندیپندنت در ادامه می‌پرسد آیا زندگی مسلمانان بی اهمیت و خون مسلمانان ارزان است و چرا توجه رسانه‌ای به مسلمانان قربانی جنایت، این‌‌قدر کم است. سه دانشجوی آمریکایی 23 ساله، 21 ساله و 19 ساله (یک زن و شوهر و یک خواهر) سه‌شنبه در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله فردی به نام «گریک استفن هیکس» قرار گرفته و کشته شدند. نویسنده این مطلب ادامه می دهد این افراد در زمینه کمک به مردم محروم و نیازمند بسیار فعال بودند و حداقل از این بابت خبر قتل آنان باید بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت. ایندیپندنت ادامه ‌می‌دهد چنین روش برخوردی با قتل این مسلمانان در راستای جنگ علیه ترور است و حملات تروریستی هم‌چنان در جهان ادامه می‌یابد و این مسلمانان هستند که پیامد این اقدامات تروریستی را بیش از هر فرد دیگری می‌بینند. این نویسنده مسلمان هم چنین افزود، «ما همواره مورد سرزنش بوده‌ایم،‌ به ما حمله می‌شود»؛ وی در ادامه هشدار می‌دهد اگر این روند ادامه یابد، هرچه بیشتر یک اجتماع خارجی نامیده شده و تهدیدی خارجی معرفی شوند، زمانی هم که به قتل می‌رسند دیگر توجه و اهمیت مشابهی به این قشر به اندازه دیگران نمی‌شود. نویسنده مسلمان این مطلب هم‌چنین پیشنهاد می‌کند، «برای توقف این مساله باید قدمی به عقب برداشته شود و به خاطر بیاوریم ترور هر فردی اهمیت دارد و باید به همه انسان‌ها توجه مشابهی داشت بنابراین همه باید در مقابل هر اقدام تروریستی با هم متحد باشیم.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها