افسر آمریکایی یک سیاه‌پوست را کشت

کد خبر: 410955

به تازگی یک نوار ویدئویی منتشر شده است که در آن یک افسر پلیس سفید پوست در ایالات متحده یک مظنون سیاه‌پوست را هدف شلیک گلوله‌های خود قرار داده و به قتل می‌رساند.

تسنیم: در حادثه‌ای در ایالت اوکلاهما، یک افسر پلیس در حالی که یک مظنون سیاه‌پوست را به روی زمین خوابانده بود، به جای شوکر از تفنگ خود استفاده کرد و او را به قتل رساند.
به گزارش آی‌تی‌وی، به تازگی یک نوار ویدئویی منتشر شده است که در آن یک افسر پلیس سفید پوست در ایالات متحده یک مظنون سیاه‌پوست را هدف شلیک گلوله‌های خود قرار داده و به قتل می‌رساند.
این حادثه در تولسا، واقع در ایالت اوکلاهما رخ داد و طی آن یک افسر ذخیره پلیس (37 ساله) در قبال یک مظنون سیاه‌پوست، در حالی که قصد داشت از شوکر استفاده کند اما بر اثر سهل‌انگاری، به جای آن اسلحه خود را به طرف فرد مظنون گرفته و به سمت او شلیک کرد. فیلم گرفته شده توسط دوربین نصب شده روی بدن افسر پلیس نشان می‌دهد که "اریک کورتنی" هریس به عنوان سوژه تحت تعقیب عملیات مخفیانه پلیس مبارزه با مواد مخدر و سلاح‌های غیرمجاز، در تاریخ 2 آوریل در حال تحویل دادن یک تفنگ به یک افسر مخفی پلیس بود که پس از حرکت خودروی پلیس در نزدیکی محل حادثه اقدام به فرار کرد. رئیس پلیس منطقه عنوان داشته است که در این لحظه، یک افسر پلیس که حامل دوربینی متصل به بدن خود بود هریس را تعقیب کرده و وی را به زمین زد و دیگر افسران نیز به وی پیوستند. در این فیلم صدای فریاد یک افسر 37 ساله به نام "باب بیتز" شنیده می‌شود مبنی بر اینکه وی می‌خواهد از شوکر استفاده کند. با این حال، پس از آن، صدای شلیک گلوله‌ای شنیده می‌شود و بعد از آن "بیتز" عذرخواهی می‌کند، در این لحظه شنیده می‌شود که بیتز می‌گوید: "آه، من به او شلیک کردم." در پایان ویدئو، هریس (فرد مظنون سیاه‌پوست) می‌گوید: "من نمی‌توانم نفس بکشم." هریس پس از حادثه و انتقال به بیمارستان جان سپرد. پلیس اوکلاهما ضمن دفاع از بیتز (افسر پلیس خود) اعلام کرده است که این حادثه ناشی از "یک اشتباه غیرعمد در هنگام بازداشت یک فرد بوده است" - زمانی که یک فرد فکر می‌کند کاری انجام می‌دهد، اما در واقع عکس آن چیزی را که قصد دارد انجام می‌دهد. آن‌ها اعلام کرده‌اند که واقعیت این است که بیتز به سرعت سلاح را به زمین انداخت که نشان می‌دهد وی قصد استفاده از آن را نداشته است. بازپرسان در حال تحقیق در مورد این پرونده هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها